Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze ziet er goed uit! 

want mijn contract loopt af op 24 mei.. En ze zeiden ook we willen jou inderdaad ook niet kwijt en horen alleen maar goeds over je
ben echt zo super blij, want heb alleen maar negatiefs gehad qua banen betreft. Ik doe zelf huishoudelijk hulp(schoonmaak) bij mensen thuis en het is niet het leukste werk(mijn vorige baan was echt fantastisch) maar het is niet vervelend om te doen en heb veel leuke mensen die blij met me zijn.. En aangezien ik me moest "bewijzen" omdat er vaak gezegd word dat jongere niet kunnen poetsen heb ik dat dus toch gedaan

Heerlijk zo in de zon!

Nu gaat het wachten beginnen...
Mooi uier al hoor. 

Ik zie het morgenvroeg niet gebeuren, dus de stalbaas krijgt een verrassing te zien zodra hij weer thuis komt van vakantie.
Ben al een plannetje aan het beramen om het veulen in te zetten voor een 'Welkom thuis' actie! Stalbaas is nooit langer dan een halve dag van huis, dus zodoende.
Ik zie ons al met veulen in de slingers en alles rondom stal.
Heel prettig dat je contract verlengd wordt en dan ook nog met zo'n mooi compliment erbij
Hier gaat binnenkort ook het e.e.a. veranderen op het werk, dus hoop dat m'n uren behouden blijven.

Deels in de zorg en deels huishoudelijk.
Ook haar buik leek wat minder "breed". Na wat hooi gegeten te hebben ging het uier wel weer groeien. Ben benieuwd hoe het over een week is. Banden zijn namelijk wel slap en ze heeft echt een puntkontje
Gelukkig voer ik haar zelf iedere avond "stiekem" wat hooi bij maar dat is toch te gek voor woorden?! Per 1 juni ga ik dan ook naar een stuk land met schuilstal en een box met 3 landjes en nog een gedeelte voor de winter. Hooi en stro koop ik zelf in. Ben het zo zat dat ik niet zelf kan bepalen wat mijn paard nodig heeft... Sorry moest het even kwijt