zo wat ik vandaag weer mee heb gemaakt met chennai....
staat ze lekker op de wei, gaat ze rennen (das op zich niet zo erg zou je zeggen, toch?).
Rent ze vol tegen de draad aan met als gevolg dat ze nu 3 nietjes in haar neus heeft gekregen....
nadat mn loge haar te pakken had (ik had de ruin vast) zei ze: lon kijk je zo even naar haar neus? want ze heeft n wondje... ik kijken en ik dacht eerst dat ze alleen maar een schaafwondje had, maar toen ik de witte haren van haar bles aan de kant deed schrok ik me toch wel bijna dood zeg.... keek zo op haar neusbeen.... brrrrr
Ik dus maar gelijk de VA gebeld en die is dus meteen gekomen (ze dachten op de kliniek dat ze een grote beenwond had, terwijl ik best duidelijk was), mijn meisje was wel super braaf. ze gaf geen kik toen de nietjes erin werden geschoten.
Aangezien hij er toch was heb ik hem maar meteen gevraagd of hij een AB-kuurtje had aangezien ze een beetje verkouden is en ik dat ook niet zo prettig vindt, en hij zag ineens dat ze iets aan haar oog had (wat klopt want dit heb ik in het begin al eens aangekaart bij een andere VA, wel van dezelfde kliniek maar die zei dat het wel over zou gaan) ik had er de boeken al op nageslagen om te kijken wat het is en deze VA bevestigde mijn vermoeden.... Kom nu zo vlug niet op de naam maar het is iets wat eigenlijk operatief moet worden 'gemaakt', het oog traant gewoon constant door ingegroeide haartjes. als ik op de naam kom edit ik het nog wel.... nu heeft hij er een of ander spul ingespoten in de hoop dat haar ooglid voller blijft en ze dus niet geopereerd hoeft te worden.
Ze was echt superbraaf en gaf geen kik, ook niet toen hij die enorme spuit in haar ooglid zetten. Wat heb ik toch n super veulen zeg....
Volgende week donderdag komt hij terug om de nietjes eruit te halen, naar haar oog te kijken en dan wordt ze meteen geent, dus kan ze er weer even tegen... ben nu weer wat rustiger maar flipte toen straks toch wel hoor, tjee wat is dat n akelig gezicht om te zien....
Sorry, moest het even kwijt
*Edit* het is een ENTROPION
Laatst bijgewerkt door Paint_Lover op 02-10-07 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt