Ik wil iedereen onwijs bedanken voor al het medeleven, doet me zo goed.
Het is zo'n zwarte dag geworden en het had zo mooi kunnen zijn. Helaas heeft het niet zo mogen zijn. En steeds denk ik maar 'wat als..'en 'had ik maar' maar dat heeft geen zin meer.
Het is gebeurd en m'n meissies hebben nu allebei rust. Ik ben zo dankbaar voor die 5 jaar samen met Shak. Ik heb net haar halster afgedaan, en een pluk van haar staart afgeknipt. ze moest nog versleept worden maar ik heb niet gekeken. Want dat lichaam is Shak niet meer. Shak glinstert nu vast en zeker ergens samen met Kyennah aan de hemel.
Saffier schreef:Ik vind het eigenlijk vervelend om neer te zetten....
Gerina had net echt hele slappe banden, en een hele slappe doos...... Dr doos was ook heel donker roze van binnen, terwijl ie normaal veel lichter is.
Ik denk dat ik vanavond wel ga waken......
hee, dat is niet vervelend!
Dit zijn de risico's van het fokken en hoe vaak gaat het wel goed. En het is zo spannend, en zo mooi allemaal. Maar dit soort dingen gebeuren en dan is het is een complete hel.
Maar geniet alsjeblieft van je drachtige merrie. Dat is zoveel waard. En ik besef nu pas hoe een wonder het elke keer weer is als zowel merrie als veulen gezond zijn..