Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MizzMontana schreef:Laurentii welk chip systeem heb jij? Die van Sigloo of een andere?
Als ik een singel alarm koop moet ik de classic hebben, bij ons op stal is echt een zwart gat voor elke telefoon connectie. Die zijn al boven de 800 euro dus ik twijfel nog of ik ook zo’n chip melder aanschaf.
Dat is ook de reden dat ik dit jaar heb gehuurd, weet gewoon nog niet wat ik het fijnste vind werken.
MizzMontana schreef:Jeej 340![]()
Zo zag ze er vanochtend uit.
Sinds gisteravond met de singel om doen is ze ook wat kribbig, haar oren had ze plat in de nek. Echt niets voor haar, ze is altijd de rust en liefde zelf. Vanochtend ook echt zuur doen tegen de andere twee zodra ze in haar buurt kwamen.
[ [url=m/wxrNby.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uzJLNI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anso het is ook een zorgwekkende situatie... zijn er nog paarden die bij jullie die het erf af gaan en met andere paarden in contact komen?
LoveWithJoy schreef:AnsoDM Weet je toevallig of ze het kunnen krijgen als ze geeent zijn tegen Rhino?
Die van mij is toevallig een aantal weken geleden weer geeent tegen Rhino, maar ik vind het ook spannend?
Setteli schreef:Wij hebben straks ook een alarm, duurt nog even, 15 juni is April pas uitgeteld.
Alleen is ze sinds gisteren bezig uier aan te maken. Ze zit nu op dag 234 en ik vind het een beetje vroeg
Ze drupt niet en verder is ze prima in orde. Temperatuur is ook prima (37,7). Maar ivm placentitus wil ik het toch wel goed in de gaten houden. Wat vinden jullie?
[ [url=m/gnG43E.jpg]Afbeelding[/url] ]
MacavityL schreef:Mocht iemand in mei (midden mei uitgerekend) een alarm te huur hebben (noord-holland) hoor ik het graag, ben nog aan het twijfelen om te kopen of huren. Idem voor een 4G camera trouwens