Crines schreef:Ik ga vanavond haar nog eens zelf in het oog houden (gisteren en eergisteren enkel mijn ouders en verzorgmeisje die haar temp. hebben proberen nemen (niet gelukt) en die haar hebben gewassen en geobserveerd).
Ik wil er zo gauw mogelijk naartoe zodat ik het met eigen ogen kan zien, want zelf vertrouw ik het inderdaad ook niet, maar vanavond komt thuis de andere veearts (mijn VA is in verlof) voor mijn hengst. En hij zei: geen zorgen maken, is helemaal normaal. Hij zei net dat zolang het een mayonaise-achtige smurrie is, het normaal is...
Mijn eigen VA vond het ook normaal, maar omdat ik haar temp. niet had kunnen nemen en hij wist dat ik haar wel nog wilde drachtig krijgen dit seizoen, wilde hij haar toch spoelen, waarna hij me dus door stuurde naar zijn collega omdat hij zelf in verlof is.
Zucht.
Ik ga straks mss een beetje trachten in een potje te doen en mee te nemen voor als de VA hier thuis komt voor mn hengst, dan kan hij er eens naar kijken.
Denk dat als het niet goed was je merrie nu al doodziek was. Als de baarmoeder maar op tijd opgeschoond is tegen de volgende dekking