Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scooby007 schreef:Zo, er is al flink wat af gepraat. Ik kom me ook maar eens melden.
Mijn pony Mini krijgt dit jaar haar eerste veulen, ze zit vandaag precies op dag 320 van de dracht.
Hier wat foto's van mijn Mini:
[ Afbeelding ](hier was ze net terug van de fokker)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ] (in haar zomervacht)
Foto van gisteren:
[ Afbeelding ]
Dit is de hengst waarmee ze op date is geweest, de geweldige hengst In de ban van Pjotr:
[ Afbeelding ]
Robynn schreef:Manda is de eigenaar van Pjotr
en mijn merrie is ook drachtig van Pjotr
pretty schreef:Ik heb ooit zo een ouderwets birthalarm gehuurd en dan hoefde ik echt die borg niet te betalen hoor. Ik zou gewoon nog eens rondhoren! Hopelijk lukt het je iets te vinden.
XshaartjeX schreef:Robynn
ik heb er een gereserveerd bij piaffe ruitersport. Vragen €175,- borg als ik het goed heb.
http://www.piafferuitersport.nl/huur-ge ... %80-175-00
Scooby007 schreef:Ik snap wel hoe jij je voelt Robyn, maat statistisch gezien gaan er maar 5% van bevallingen elk jaar fout, dit heb ik gehoord toen ik met school op een paarden kliniek was, we hadden toe fokkerij periode dus daar ging de presentatie en rondleiding ook over. Was voor mij wel een klein beetje een gerust stelling. Maar ik ga ook wel echt waken, wil niet dat er ook maar iets met mijn lieve schat gebeurd.
pretty schreef:Op nog geen maand tijd zijn er in mijn directe omgeving (inclusief wéér bij mezelf) toch al meerdere fout gegaan en zelfs deze week nog 1 waarbij de merrie 1 week later ook overleden is aan complicaties. Dus ik snap Robynn haar gevoel wel.![]()
Ik heb het mijne zelf nodig en je woont bovendien nogal ver,maar ik hoop dat het je toch lukt er eentje te vinden.
pretty schreef:ships Robynn je hebt al kinderen,in mijn beleving was je jonger.![]()
Wel een voordeel dat je DA assistente bent,dat wist ik ook al niet.
Het was er toen van mij ook 1 met een melder voor de GSM,maar wel nog met anti-rolsingel bedoel ik.
Robynn schreef:Ik zit echt enorm te twijfelen om een halsteralarm te gebruiken bij Khaleesi...
Ik hoor zoveel geluiden over bevallingen die niet goed gaan en veulens die dood geboren worden dat ik hem nu aardig begin te knijpen...Camerasysteem kan niet op stal ivm geen stroom, dus dan zal een halsteralarm de beste uitkomst bieden? Ik heb rondgekeken, maar de meesten vragen gewoon 350 euro borg bij huur en dat is momenteel gewoon een bedrag wat ik eigenlijk niet kan missen... (ik weet dat ik het ook wel weer terug krijg, maar het is nu juist even niet het moment zeg maar)
Ik heb gezocht of er een webwinkel is waar ik er 1 zou kunnen kopen en die het bedrag in termijnen zou kunnen ontvangen, maar schijnbaar zijn die onvindbaar?
![]()
Misschien dat ik maar eens rond ga vragen bij vrienden en kennissen, dat ik er daar 1 van kan lenen![]()
Lastig!
Murosch schreef:Naar aanleiding van mijn vraag gisteren over het slapper worden van de banden, heb ik nu geprobeerd om wat betere foto's te maken. Zien jullie hier al iets aan? Ze is normaal een echte rond-bil dame dus ik heb zelf wel het idee dat het nu wat spitser lijkt?
[ [url=m/mBRNjL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ntb7C9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9xl5KH.jpg]Afbeelding[/url] ]