Dank je! Ik ben heel benieuwd of het hengstjes zijn, ik vind ze aan de andere kant weer vrij slank voor hengstjes, nou ja in ieder geval Misty, enige hengst vorig jaar was ze enorm! En ook laat met uieraanmaak terwijl ze daar nu al mee begonnen is..
Die berg zand is echt leuk! En Vera die buik pfff heeft ze er geen 2 in

Wat heerlijk een veulen dat ligt te slapen en te prikken.. mijn veulens waren vroeger een stuk makker, de aller eerste 2, daarna veulens gekregen in drukke periodes.. dit jaar vrees ik ook gewoon werken en druk om huis, wil heel graag ze wel super mak worden.
Die hengstjes op de bult gaaf! Die rechter is echt super geniaal!
@ YSR1971
Haha volgens mij heb je dan ook dikke lol met dat rollen, we want filmpjes

En dat filmpje tussen de draden door lijkt me ook geniaal, als je hem nog is vind ik hou me aanbevolen! Shetters zijn enorm leuk met hun eigenzinnige karakter.. Mijn vader heeft er een hekel aan, hij noemt het krengen..
Hoe was de showavond? En kon je, je nog inhouden bij Divoza

@ Muzefee
Als de naambordjes in de verkoop komen, ben ik nieuwsgierig! Hangen nu naambordjes uit Oostenrijk, maar ze worden wat slechter..
Ik ben benieuwd hoe Nathalie is als ze buiten heeft gelopen of het nog wat terug valt of niet, ziet er in ieder geval toch erg vol uit!
@ Balou_lover
Dank je!
@ Princeps
Ik vind het wel grappig staan

@ Gentle_vival
Tijd gaat veel te snel he? Hij is echt knap en volgens mij heeft hij al best veel manen of niet? En al aan de lekkere hapjes hij is er snel bij

@ Charisma
He wat jammer dat ze zo fel is, maar dat komt vast goed.. even het vertrouwen er zelf in winnen..
@ Neonlight
Thanks!
Zo die hadden een flinke berg haha, dat was vast feest!
@ Faline
Thanks!
Haha erg he als ze altijd eerder gaan en dan opeens niet, dat had ik vorig jaar

Superfijn dat de verhuizing zo soepel ging! Ze is naar een fijn plekje gegaan zo te lezen, dat is toch fijn in deze tijd. Het schijnt zo moeilijk te zijn op dit moment paarden te verkopen en goede plekjes te vinden.
@ Dustinlover
Thanks!
@ T3mptati0n
Dat laatste wachten vanaf 300 dagen vind ik zelf altijd het langste duren, maar volgens mij ga je op dat moment er zelf ook steeds meer mee bezig

@ Kitzbi
Aah stop met die foto's van dat lekkere ding!! hebben, hebben, hebben!!!

Zo dat was het wel weer volgens mij zo'n beetje. Nog een beetje over dekens gepraat, ik heb ze niet, gebruik ze ook niet, dan blijven ze lekker binnen. Ik heb ze wel voor de keuring, zodat ze schoon blijven, maar dat shetland zweetdekentjes

Hier geen veranderingen te melden, vandaag de adapter voor de camera en extra stukje coax. Gisteren computer geformateerd dus hopelijk vanavond dat ik hem kan aansluiten en dan regelen dat de hosting in orde komt zodat we op internet van ze kunnen genieten.