Ik zal vanmiddag eens zien hoe het hier gaat, maar moet eerst nog op een pakketje wachten, wachten duurt lang.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steffi_H schreef:Zeg maar gerust enorm gegroeid... Voel me er niet zo goed bij, maar moet me geen zorgen maken dan?
Magic_Ice schreef:@Steffi, dat is wel een flink verschil.. loopt het nog weer terug na de weidegang of juist snachts op stal?
Zo niet dan is ze wel serieus bezig, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze eerder bevalt, je krijgt waarschijnlijk straks dan een periode van stilstand of achteruitgang.
ShamalArabs schreef:Steffi_H schreef:Zeg maar gerust enorm gegroeid... Voel me er niet zo goed bij, maar moet me geen zorgen maken dan?
Ik denk dat je wel van een vroeg veulen moet uitgaanvolgens mij was ze 23 juni het laatst gedekt dus bereikt ze 320 dagen dracht al op 9 mei ofzo, rond die tijd zal ze dan ook wel veulenen denk ik. dus over zo'n 33 dagen ofzo
emira zit op 183 dagen vandaag, ze toont een heel mooi veulenbuikje
kelly007 schreef:muzefee leuk dat je kunt deelnemen aan zo'n onderzoek. kan eventueel heel positief uitdraaien
KootMiraDrum schreef:Marlis schreef:valt het stukje van de navelstreng ervan zelf af eigenlijk? Bij kyra zie je het zitten nog is nu een week.
Blijft soms weken zitten. Zolang het er omheen niet opgezet is kun je er beter niet aan zitten, en afwachten tot het eraf valt.
inowa schreef:laat idd gewoon vanzelf wel los.
als je merrie niet zozeer meer in de breedte draagt dan betekend het dat het veulen ingedaald is dus dan kan het nooit lang meer duren