Nee, dat is ook zo... Het gaat wel om alles wat je lief is.
Wbt die van mij... ja ik loop er al zo lang mee en het zit/zat me gewoon erg dwars. Maar daar is nu een oplossing voor, totdat het veulen vande merrie af kan. En dat is wel erg fijn.
Twee mooie veulens voorbij zien komen, gefeliciteerd meiden!!!
Ook mooie buik en uierfoto's gezien... Ik denk dat het veulen van Anora eerder komt... Zij is namelijk een maiden maar haar uier is al zo strak als wat en haar banden zijn volledig los, wij beginnen dus vanaf vanacht met waken... (om het uur de wekker zetten, op de tv kijken en weer slapen ) Ik zal vanavond wel even een foto maken van haar en haar uier...
Goedemrgen! Heb een lekker druk weekend gehad, dus lees nu pas weer bij.. Yas, gefeliciteerd!! Een merrie! Super leuke naam en wat een plaatje is het! Eindelijk het wachten is beloond!! Marlijn, ahh wat een heerlijk veulentje!! Shirefan, sterkte! Zo jong nog.. arm beessie...
Rebble ,zie nu pas dat je een veulen hebt! (sorry ,niet veel gelezen) Gefeliciteerd wat een lekker ding!En dan nog wel van Cardento(die wil ik ook nog eens gebruiken)
Nakomelingen van Cardento doen het erg goed in Zweden. En veulentje dat wij nu hebben ziet er erg goed uit!! Vergeleken met de Landlordveulens van afgelopen 2 jaar veel fijner in de gewrichten; wat minder lomp!
ff wat anders, maar toch dikke buiken gerelateerd ... Wij hebben een nieuwe trailer! Speciaal voor de paarden met veulens en de jonge paarden... Zitten allemaal extra's op waardoor ie daarvoor extra geschikt is... (Zoals achter en voorlader, paniek stangen (houdt in dat je ze van de buitenkant eruit kan halen bij nood), een schot die halverwege kan knikken, zodat je ruimere inloop hebt etc etc etc)