Is al 1,5 week over tijd en zoals vanavond uitzag, duurt geen ag meer. Heb mn kleren dus al naast mijn bed liggen voor geval eigenaar me vannacht belt, ga meteen kijken!
hier nog officeel 2 dagen maar net nog gekeken. de buik.. WOW! helemaal in gezakt.. banden los.. maar uier.. heel weinig.. echt bizar.. om de tepel wordt het wit. en de tepel zelf is donker zwarte geworden.. maar verder niks..
Lees hier ook nog steeds mee, maar effe geen puf om te reageren verder. Probeer wel op alle geboren-veulentopics te reageren .
Keeva zit momenteel op 313 dagen ... dus het begint nu toch echt op te schieten. En ze is het volgens mij echt spuug- en spuugzat ! Staat de hele dag maar te staan, eet al minder, en alleen ik mag aan haar buikje komen (manlief of vriendinnen niet) . Zie nog geen echte ontwikkeling in uier of banden. A.s. zondag gaan de twee jaarlingen waarmee ze samen stond (waaronder haar dochter van 2 jaar geleden), weg dus dan staat ze even alleen. Hopelijk komt daar snel verandering in ...
Laten we nu maar hopen dat bij jullie geldt: als 1 schaap over de dam is, volgt de rest
Verder hier weinig nieuws behalve dat zowel Fayette als Herc besloten hebben om nu acuut echt hun winterjassen uit te gaan trekken. Hercje heeft als hulpmiddel daar weer het hek van het weiland voor uitgekozen dus die staat sinds vanochtend maar weer even tijdelijk onder stroom Flet d'r knuffelbuien zijn tegenwoordig zo extreem dat ze liever bij het baasje blijft staan als hij haar krabt dan dat ze samen met Herc de wei opgaat om naderhand als de baas is opgehouden met krabben wel weer een sprintje in draf naar het weiland te trekken
Ow, en voordat ik het weer vergeet: mooi neutraal kleurtje toch? en staat Hercje vast ook goed als het veulen er eenmaal uitgegroeid is
Zwarte hengst, stoer! En die naam vind ik ook supergaaf! Ken een zwartehackneyhengst die Pondorosa's Black Jack heet, heb het altijd een stoere naam gevonden. (En deze hackney heeft al diverse kampioenschappen gehaald, dus als het in de naam zit..... )