Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knappe veulen spam. Eigenlijk ook wel heel fijn ook dat ze alle 3 kort op elkaar zitten kwa leeftijd straks
gelukkig loopt ze al beter. Enig idee waarom de navel zo blijft? Of is het echt een navelbreuk? Zo te zien is ze fit zat
knappe dame
maar beide dames veilig dus kunt aftellen. Als je de namen zegt van je merries zet ik ze bij op de lijst.
ik heb hier ook al zo een druk veulen gehad de eerste dag. Ze gaan vanzelf liggen als ze moe zijn. Wellicht kijken of je d'r neer kunt laten liggen een poos zodat ze goed slaapt.
hoe gaat het inmiddels?
Hier is het ook verschrikkelijk nat. Wordt er moedeloos van.
maar ik scheer niet. Veearts was er ook geen voorstander van. Zeker niet met dit wisselvallige weer. Tenzij de vacht gaat vervilten door het zweten dan is het een ander verhaal.
. De uier doet idd nog niet zo heel veel.
ik had Rico en Noortje al buiten willen hebben maar dat is niet te doen met dit vies weer.

Ik moet zeggen dat ik na vorig jaar, eindelijk 2 merries na 9 jaar alleen maar hengsten, me er iets makkelijker bij neer had kunnen leggen als het niet zo was, maar 3/3 hengsten zou wel weer heel extreem zijn geweest
Moet zeggen dat ik gister ook ineens heel sterk het gevoel had dat het een merrie zou zijn, maar dat durfde ik tegen niemand uit te spreken

Sterkte met Majeed.