Maar hopen dat hij nog door kleurt!cheyenne beterschap! Ik ga voor je duimen dat je merrie het nog even binnen houdt.
Aleeyah zit vandaag op 311 dagen, wat foto's van gister.
Banden zijn al slap, buik begint te zakken. Maandag en dinsdag had ze dikke achterbenen, leek vandaag gelukkig weer iets minder. Veulen was gisterochtend absurd druk, zo erg heb ik bij geen van mijn merries ooit gezien. Gelukkig leek Aleeyah er weinig last van te hebben, maar ik werd er flink nerveus van. De rest van de dag stond ze lekker relaxt op het land, dus ze vond het zelf allemaal wel prima

Uier vanochtend.

Misschien kan iemand anders er wat mee?
dat verwacht je dan toch niet helemaal, een stiploos veulen
Ik hang morgen eerst maar een oude smartphone op, dan heb ik in ieder geval iets....
Ze wordt nu ineens echt veel dikker en het wordt voor Myrthe steeds ongemakkelijker. Ze vond het niet fijn als ik rechts aan haar buik kom en ze begint erg wijdbeens te lopen. Vanochtend zag ik haar voor het eerst weer liggen toen ik aan kwam rijden.

wordt mooi om het uur wakker door die rotte pijn dus geen wekker nodig. Mevrouw is nog altijd met vlagen onrustig om tussendoor wat hooi te knabbelen.