Charisma wel jammer dat ze zo beschermend is zeg! Misschien ook door de vreemde omgeving? Ik mocht gelijk alles bij mijn merrie,de dierenarts heeft het veulen ook geprikt terwijl merrie losliep in de wei en veulen sliep. Dat was echt eens een gouden tijd,ik lag van de eerste dag met dat veulen op mn schoot te slapen
Neon leuke bergen zand zeg ook! Ze vinden het toch super hé! De hengsten hebben ok hun lol ermee hoor,ik post straks nog wel es een foto,de bergen zijn eigenlijk even groot maar je ziet het niet zo goed. Tenminste,de helft hebben ze al afgevlakt intussen
Ja, ik weet het niet, als hij er tegenkan tegen de frisse wind ga ik mijn schenen niet opofferen, ben ook niet zo'n muts die haar paarden voor de minste bries in de dekens steekt of bij de minste regendruppel ze binnen haalt hoor Wil gewoon niet dat hij koud heeft (bezorgde moeder ) Kitzbi: kate is mooi!
Valt vaak wel mee denk ik, het is vooral gevaarlijk als ze op een natte, koude ondergrond stil gaan liggen. Maargoed, zie de deken eerst maar aan te krijgen dan.
Hij gaat in de paddock naar buiten vanavond normaal en hem kennende gaat die niet veel stilstaan En idd, wie weet is het gewoon van zonder deken te "moeten"
Ik zou gewoon even zonder deken doen als ze het koud hebben gaan ze snel tegen moeder aan staan dan merk je het gelijk.. en zolang staan ze zeker niet buiten je bent er toch bij...
Ik heb de dekens ook hier liggen hoor maar merk aan Kate die rent zich echt warm.... Dus dekens blijven gewoon in de kist hahahaha
Ik zou het ook zonder deken proberen Charisma. Ze zijn niet van suiker. Gister avond regende het en stond er een windje. Pol en Apollo hebben gewoon 45 minuten buiten gestaan. Moest toch mesten en vind het belangrijk dat ze ff lekker kunnen racen. Ze hebben het niet koud gehad
Hihi Pretty, dat is "in the dutch mountains". Heerlijk zo! Nu zie je dat het ook fikse bergen zijn.
Charisma, ik zou er geen deken opgooien. Zo'n kleintje gaat echt wel lopen, die krijgt het niet koud. Het kan riskant worden als ze inderdaad op een koude en/of natte ondergrond gaan liggen, maar dat gebeurt niet als je erbij bent. Onnodig dekens gebruiken worden ze echt niet sterker van, het overbezorgde kan juist verkeerd uitpakken dat je van die dieren krijgt die nergens tegen kunnen.
Veulen bij Nicole en Joyce is buiten geboren in een nog veel koudere nacht, en heeft nog nooit binnen gestaan, en heeft ook geen dekje op of op gehad.