Hypercam staat stanby, maar moet nu echt naar buiten, morgen BBQ Maar zou het gráág opnemen, dus mocht er iets gaande zijn, SMS me dan, heb het oog niet op de PC, buiten Nummer staat in mn profiel
Net is er een update geplaatst op Marestare Messageboard...
Re: Ace(4/10);BlessedBe*COLT 4/6*Chanel(4/14),Lady Bug*FILLY4/8*@MulligansRun « Reply #1419 on: Today at 10:08:01 am »
-------------------------------------------------------------------------------- It is with very sad heart I have to post today. I spoke with Heather a few mins ago. Dr K checked on our little Will this morning and determined it was best to let him go. Heather will update further after while.
Heather and Shannon, I know you did all you could possibly do and more for this little guy. He was loved so very much in his short life. You are both so special. May the Lord wrap his arms around you both and give you comfort at this time.
RIP little Will. Now you can run through the pasture with nice sturdy legs as you had wanted to do here. You will be missed little darling.
Kleine Will is ingeslapen! Heel veel sterkte voor Shannon en Heather gewenst!
Tranen in mijn ogen. Wat ontzettend sneu voor de eigenaren, ze hebben er zo voor gevochten. Des te sterker vind ik het dat ze na zoveel dagen toch het advies van de dierenarts blijven volgen, zoals ze steeds gezegd hebben te zullen doen.
easygoing
Geplaatst: 09-04-11 17:34
Jeetje wat triest. Ze hebben alles gedaan wat ze konden en lieve kleine Will alle kansen gegeven helaas heeft het niet zo mogen zijn. Dag lieve kleine dappere Will, nu kan je onbezorgd over de groene weides rennen en spelen. Je zal bij veel mensen een plekje in het hart houden.