EEn half uurtje geleden geboren ,een merrieveulen na 7 hengstjes ,donkerbruin met brede witte bles.......verhaal en foto's later vandaag ,ze staat nog niet .
Gefeliciteerd met de veulentjes!! Sunny Rainflower: Dana drinkt al vanaf een paar weken oud wat water. Ze is nu ruim 10 weken en drinkt zowel bij haar moeder als uit de waterbak! Hoort er volgens mij gewoon bij!
Ni_mi_ Gefeliciteerd!! keresa mooi hoor die naam! En wat een mooie oma heft dat kleine meisje van jullie!!! Amandake jaaaa eindelijk!!! Gefeliciteerd! En eindelijk een merrie! PVD, 2 veulens samengevoegd?? Huh vertel...
OKay, ik heb blijkbaar de hele boel door elkaar gegooid.
Ik had tegen Amandake gezegd dat het veulen tussen 22.00 en 01.00 geboren zou worden. Een bruin (richting donkerbruin) hengstveulen met een klein beetje wit op hoofd (kol+snepje) en wit aan achterbeen (waarschijnlijk links). Ik vertelde hier dat ik er 2 verwachtte.
sjintoo verelde ik 4 wk+ 3dg. Ik had iets met die 3
Echter nu lees ik dat er 3 veulens zijn geboren.
Ni-Mi heeft een donkerbruin hengstenveulen met 1 wit achterbeen geb 00.02 Amandake heeft een bruin merrieveulen met grote witt bles Keresa heeft een schimmel ---- Misschien daar de snep en kol??????
Keresa, Cynthia, Amandake en Ni_Mi, gefeliciteerd met jullie veulens!!
Hier is de internet nog steeds dood. (Zit nu eventjes op school) Op zn vroegst doet hij het vrijdag pas. Iets met een onbekend wachtwoord die niemand hier in huis nog weet. Maar gelukkig doet de tv het weer!
Keresa, Ni_Mi en Amandake, gefeliciteerd met jullie veulens
Amandake mooi een merrietje na al die hengstjes
Ben gisterenavond naar een selectie van de veulenveiling geweest kijken, ben aan het twijfelen of ik Deluxe ook aanbied, viel me wel op dat "bekende" mensen van hier in de buurt, de veulens geselecteerd werden, ook wel ook andere hoor, maar naam betekend blijkbaar ook iets Zaten trouwens erg mooie veulens bij.