Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dreeke schreef:Ik heb het ook meerdere keren gehad Mel dat mensen Vinga willen kopen, jammer voor hen maar ze is niet te koop. Je moet het maar zien als een mooi compliment van de buitenwereld, kennelijk vinden ze jouw Lisa erg mooi.
augurk schreef:Zo Heidi begrijp ik nou goed dat ze je kind gebruiken in een ruzie!
Nou mogen ze blij zijn dat ze mij niet op stal hebben![]()
Lekker dan! Komen ze aan me jong dan komen ze aan mij.
Gelijk heb je hoor Heidi! Snel wegwezen daar
augurk schreef:Wanneer mag ik stemmenEn hoe vaak
Oei toke nou wordt de keuze moeilijk want jij hebt ook een mooi veulen en nog wel van mijn favoriete hengst
Maseike schreef:augurk schreef:Zo Heidi begrijp ik nou goed dat ze je kind gebruiken in een ruzie!
Nou mogen ze blij zijn dat ze mij niet op stal hebben![]()
Lekker dan! Komen ze aan me jong dan komen ze aan mij.
Gelijk heb je hoor Heidi! Snel wegwezen daar
Verschil tussen hun is heidie kan beter krijgen en hun niet dus heidie niet moeilijk doen en opzouten daarow lekker tussen de anky,s leer ik alleen van hahaha als die mensen waar ik nu sta.
Maar aan mij kind zitten hebben ze nu een fout in gemaakt en je weet ik wacht tot mon in geladden is.
@ Toke ik maak geen ruzie, als iemand zich aangvallen vindt door mij woorden omdat het haar zo over komt nou prima hoor, kan gebeuren lijkt mij, en als men dan denk dat ik iemand blok op msn terwijl ik daarna naar bed ging moeten ze dat ook denken
LANG LEVE DE LOL.
Maseike schreef:Lekker laten denken joh, toen ik daar kwam en heidie kwam van anky stal kreeg ik al tehoren dat ik iemand was met een paard en geen paardenmens!!!
Stem jij niet op cyp aurgkkkie nou dat wordt een blok voor jou dan dus hahaha!
Toke schreef:De verkiezing is nog niet geopend ofwel?
Haha, al 3 stemmen binnen dan
De kleine Terra is trouwens al zo klein niet meer, is op haar 3 maanden al dik 1m30 zei eigenaar gisteren
terorita schreef:Toke schreef:De verkiezing is nog niet geopend ofwel?
Haha, al 3 stemmen binnen dan
De kleine Terra is trouwens al zo klein niet meer, is op haar 3 maanden al dik 1m30 zei eigenaar gisteren
![]()
gaat net zo een gebouw worden als d'r moeder en d'r broer
sprak vorige week Hamniga de eigenaar van haar broer Bron sugar
hij zij dat ie al goed aan de maat is
eennneee 3 stemmen, plak d'r maar 30 aan vast
ik ga het almere topic vol spammen