Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjen schreef:@ Kimble: bah dit klinkt zo herkenbaar. Maar jullie hadden dus nog een scan laten maken ook en daarop was ze wel drachtig? Veel succes met je merrie in elk geval![]()
Hoop dat ze de volgende keer wel drachtig is en blijft!
Myrdal??????
Myrdal schreef:Maar de nageboorte kwam er niet af, dus moest de DA weer komen, die was er om 7 uur, de nageboorte zat goed vast en moest dus gepeld worden, geen pretje, Myrdal was er flink chagarijnig van, wat de moeder/zoon band niet ten goede kwam. Nu moet ze 3 dagen gespoeld worden, maar voor de rest ziet het er goed uit. Ik ben toen naar huis gegaan om 2 uurtjes te slapen, daarna weer heen, maar
Mausie schreef:Hey iedereen, vooreerst alle nieuwe mama's GEFELICITEERD.
Over mijn merrie heb ik een vraagje, toen ik haar zopas nog even checkte voelde ik even aan haar buik, mijn andere hand lag achteraan op haar bil. Nu voelde ik precies lichte schopjes!! Is dit mogelijk en zo ja wil dat dan zeggen dat de bevalling nadert?
Haar uier is dik maar ze maakt nog geen melk.
Wat denken jullie?
Polly schreef:GEFELICITEERD!!!
Hier is het nieuws inmiddels bevestigd, Polly is drachtig en ik schat haar in dat ze over een week of 8 een ukkie krijgt!!!