Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

fokfanaat schreef:ik heb de mijne vandaag open laten zetten, hoop dat ze ook wat eerder dan vorige jaren gaat, wat hopelijk duidt op een merrieveulen!
Olga89 schreef:Ajesca Oh getver, sterkte ook voor jou merrie!
UPDATE Wirolieta:
5 meter darm is afgestorven was al paars(best veel) gaan ze er nu tussenweg halen en dan de merrie dichtmaken, ze geven haar 30-40% overlevingskans. En hopen dat het veulen nog eff verder groeit en dan kijken of keizersnee of gewone geboorte. Ze wouden niet nu het veulen eruit halen ivm bijna 100% dummy en nog niet klaar (draagt 1 tot 2,5week over)
Wat een stuk afgestorven zeg. Hopelijk knapt ze er goed van op en mag alles goed gaan... wat heftig. Ik gun je echt al het geluk van de wereld hoor! Wat een pech....

Waar blijven die veulens??
Ben zeker niet ontevreden 

Olga89 schreef:Ajesca Oh getver, sterkte ook voor jou merrie!
UPDATE Wirolieta:
5 meter darm is afgestorven was al paars(best veel) gaan ze er nu tussenweg halen en dan de merrie dichtmaken, ze geven haar 30-40% overlevingskans. En hopen dat het veulen nog eff verder groeit en dan kijken of keizersnee of gewone geboorte. Ze wouden niet nu het veulen eruit halen ivm bijna 100% dummy en nog niet klaar (draagt 1 tot 2,5week over)
mijn duimen draaien nog steeds op volle toeren, dat je merrie het red en het veulen…
vergeet niet om ook goed voor jezelf te zorgen hè! Olga89 schreef:Ajesca Oh getver, sterkte ook voor jou merrie!
UPDATE Wirolieta: