Hey leuk robyn dat je terug bent, ben zo blij voor je Hier geen slaapgebrek meer gelukkig, mijne kleine jongen is al 2 weekjes oud nu en hij groeit superhard
Iemand ervaring mee maar tori loopt bijna constant met zijn slurfje rond, had vorig jaar niet de indruk dat Olaf dat deed
Djoena
Geplaatst: 13-05-16 07:28
Oh dat heb ik inderdaad gezien op FB!! Super knap zeg!! nog gefeliciteerd!
Ik zit te twijfelen of ik het topic van Khaleesi weer open zal laten gooien.
Natascha gefeliciteerd! Gelukkig dat alles goed gegaan is ondanks dat je er niet bij was.
Robyn, wat fijn dat je weer mee komt kletsen hier en dat je Khaleesi toch kan houden! Ze maakt het al flink spannend zo te lezen, ben benieuwd ze je nog laat wachten.
Natascha gefeliciteerd.... stiekeme dame... alles wel goed gegaan? Wat het veulen al opgedroogd enzo?
Peetjuh kun je het nog allemaal aanzien dat er veulens geboren worden en je moet wachten...
En Leonoor hoe is het bij jou?
Stalmilagro wat een benen! Prachtig veulen.
Cynth dat is tenminste een echte vooruitgang. Spannend.
AniekR gave foto van je mooie dame en weer bezig met dekken voor volgend jaar. Ook zo'n spannende tijd. Vind ik ook altijd echt leuk.
Robin fijn dat je haar kunt houden en nu heerlijk mag waken voor een veullie.
Fotsy hij is echt leuk... De hengsten hier van vorig jaar hadden hun slurf er in, beide. Schachten in eerste instantie niet uit. Dat weet ik nog omdat ik bang was dat ze niet konden plassen Dus heb ik er extra op gelet. Ze schachten trouwens sowieso beide echt weinig uit al kunnen ze t wel.
Aaahhh jonge kittens. ook wij hebben een nestje. Zo schattig. De meeste kleintjes zijn al heel gauw vergeven. De overgeblevene werken hier op het erf als rattenvangers, en muizen en helaas ook konijnen...... Al moet ik eerlijk zeggen dat de oude mama dame hier de beste rattenvanger is van de hele club...
Weet je van die eerste zeker dat ze drachtig is? Lijkt echt nog niks te zitten. Mn merrie die in juli moet heeft ook nog niks, maar is ook nog niet zo raar. Zit op 265 dagen ongeveer
Ja heel zeker. De laatste paar dagen voel ik het veulentje heel duidelijk schoppen s'avonds ..
Arianne
Geplaatst: 13-05-16 09:41
Zo, even bijgelezen, wat een heerlijke foto's voorbij zien komen. Veulenspam blijft heerlijk; word ik vrolijk van. En nieuwe veulentjes: gefeliciteerd!! Ook weer een aantal die alweer aardig lang lopen, wat een ellende. Zo nieuwsgierig en dan zo lang moeten wachten Hier is Bibian nu aan de tijd, maar die heeft er ook nog niet echt zin in. Mijn man twijfelt zelfs of ze nog wel dragend is Zelf denk ik van wel, maar 100% zeker durf ik het ook niet meer te zeggen.
Daar ga ik ook vanuit. Maar tot nu toe was het iets vol, dan weer gekrompen zoals op de laatste foto, dan weer iets voller .. Door het losse vel er om heen zou je toch zeggen dat het al vol geweest is en weer leeg gelopen is ..
Het weer is ook wel heel slecht hier nu weer. Vorige week veel zon dus toen hoopte ik er op, maar nu deze week weer alleen maar regen en fris. Volgende week gaan de temperaturen weer omhoog dus ...
Inderdaad Frankrijk ... En alleen maar regen ! Wel gaan de temperaturen niet onder de 10 graden maar met regen en wind is het absoluut niet fijn !
linda2008
Geplaatst: 13-05-16 09:55
Myrth97 schreef:
Waar woon jij dan ? Ik zit de hele week al op stal bruin te bakken
Hey! Dat is niet leuk voor de bleekscheten onder ons... Ik kom niet verder dan tomaat-rood, dan ben ik sochtends gewoon weer lijkwit, en dan begin ik weer van voor af aan