TIPS....
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hannekebosch schreef:Ik baal er gewoon van. Sommige mensen komen dan kwaad over terwijl ze het verhaal niet kennen.
cp112 schreef:Afgelopen maandag is haar half zusje geboren ( vader is onze hengst, merrie van derden). Helaas is deze gisteren overleden....infectie en nierfalen. Het was een prachtig dametje.
Baal er erg van, het was de eigenaren zó gegund.....
hannekebosch schreef:Ik baal er gewoon van. Sommige mensen komen dan kwaad over terwijl ze het verhaal niet kennen.
hannekebosch schreef:Mais krijgt ze al. Ze lopen nu 4 uur in de wei. K ben dit aan het opbouwen. Ze krijgt ook al kuilgras. Maar je moet het meer vergelijken met iets wat tussen hooi en kuil inzit. Snacht op stal krijgt ze dat onbeperkt smorgens ligt er altijd nog wat. En overdag als ze in de paddock staat heeft ze ook gewoon hooi onbeperkt
Caesar schreef:Neemt Mais niet goed op, op wat voor manier moet ik dat zien?
Ik moet zeggen dat wij onze pensionado van 31 op kuil en mais hebben staan en die doet het daar echt nog super op. Voordat die bij ons kwam kon die amper nog wat eten maar ik denk dat hij wel 150 kg is aangekomen. Ook dat koliekpaard heeft er wat aan gehad. Bij ons staan ze eigenlijk super schraal op het weiland, maar zijn ze allemaal wat aan de ronde kant.
Hanneke, ook mijn reactie was niet kwaad bedoeld. Maar ik denk dat je het juist aanvallend ziet omdat je weet dat het zo is. En omdat je er dan ook nog eens zo voor knokt dan voelt dat extra frustrerend.