Pol is gister bekapt, Apollo stond in de box en Pol ervoor.
Mijn hoefsmid vertelde me dat dit de eerste merrie is die zo rustig en lief is die hij moest bekappen binnen de 2 weken als leeftijd van het veulen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was toch wel een oppervlakte van 40 bij 40 vol bergen, maar de pony's mochten er niet in.
Zou wel voor t eerst zijn dat ze dan echt over tijd is. Als ze wacht tot de 25e is ze zelf ook jarig
18 alweer
Uiteraard ook gefeliciteerd met de mijlpaal.
stond er versteld van. Maar ja ze was ook bijna een jaar oud, dat scheelt dan blijkbaar echt. Ook met het veulen hebben ze totaal geen problemen gehad, die voelde zich daar op de wei meteen thuis en heeft eerst een aantal schapen de schrik van hun leven bezorgd
goed nieuws hopelijk!!

) zit er 1 merrie op en eentje erboven, tel je de gemiddelde draagtijd (340 dagen) zit er nog maar eentje erboven. Als je dan ook nog bedenkt dat draagtijd ook te maken heeft met lengte van dagen, en vroeg in het jaar de draagtijd langer is, dan is het niet verwonderlijk.
en ik met de
in aanslag natuurlijk!
(Valki loopt 28 dagen achter op Goldy) 

Maar zal op den duur wel minder worden. 

Weet wel dat de buurman nog een andere stal moet zoeken.
Daar stond ze gisteren flink ruzie mee te maken en dat wil ik niet met veulen erbij.