Kelly en Grapje: van harte gefeliciteerd met jullie merrieveulens (wat VEEEEL merries zeg)!
Bij mij op stal is nu de merrie die voor 7 april stond aan het kegelen, dus die komt wel mooi op tijd. Bridie komt daarna op 15 april (of iets eerder).
Zo op t oog een zwarte, kan ook smokey zijn, maarja, dan moet je testen aangezien je smokey niet ziet
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-04-11 10:41
Charaz schreef:
Hmm Sonjim is al vanaf 31 maart niet meer online geweest, ben benieuwd of de veulens er al zijn en zo niet of de merrie's idd nog wel dragend zijn.
Sonjim heeft een kapotte laptop. Maar die merries van Sonjim dragen vaker lang, had al eerder gespiekd in de oude DB-topics.
Eilinora
Geplaatst: 06-04-11 10:43
eindelijk gelukt!!
kwaliteit gaat nog beter worden als hij helemaal verwerkt is (hoop ik tenminste) en let A.U.B niet op de rotzooi op stal,we zijn met de grote voorjaars schoonmaak bezig en alle afval word van de week opgehaald dus het ligt even op een hoop.
Jij wel? Ik heb em eigenlijk voor niks gekocht, denk ik Ik ga straks bij de Gamma van die spijkertjes met plastic half maantje halen, dan kunnen we van het weekend de cameradraad anders gaan leggen en netjes vastmaken aan het houten hek. (Is het al weekend? Ben vandaag ERG onrustig)
Ik vind Abbey zo leuk... val totaal niet op oliebol, maar zij mag best met KMBD komen wonen.
Pauk, wat gebruik jij om Orion's cams mee te streamen? Mira gaat straks via Ustream, maar ik ben altijd benieuwd naar andere opties Ik heb de camera nu maar even uitgezet, om je server/pc te sparen.
Gefeliciteerd KMD inowa leuk filmpje van pepper die kan lekker showen, blijft een klein crosmonstertjezo te zien. Heb hier juist de eerste paar aai sessies gehad met jewel, ik denk zelf dat ze 2 grijs-blauwe ogen heeft. denk niet dat het op de foto's te zien zal zijn. En lekker gekroelt met lady die vond het heerlijk als ik haar kont borstelde ze laat me toch al goed in de buurt van haar veulen komen.
Pauk d'r merrie heeft ook een birth alarm om. Normaal gesproken zou het telefoonnummer niet nodig moeten zijn. Ik ben bang dat ik die geboorte ga missen.