Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
onley schreef:Hoe kan ik trouwens zien of het veulen genoeg melk krijgt?
aangezien de uier behoorlijk leeg lijkt
of het Adana lurkt gewoon zoveel
onley schreef:jaaaaaaaaaaaaaa het eerste officiele boktveulen van 2011 is er
betreft een merrie![]()
![]()
![]()
gezond en wel uiteraard![]()
ik had zoiets van ach vannacht doet ze het niet dus slaap je eerst lekker door en dan ga je kijken
Doing ga ik net kijken staat madam met haar hoofd naar buiten te kijken slaperig dus ik dacht ach
nee weer niks en ik kijk over de stal deur heeneen veulen wat stond en aan het drinken was
ik heb gelijk het veulen gedroogd en een baal stro erin gedaan merrie hooi gegeven en de navel ontsmet
en de nageboorte in een kruiwagen gedaan voor de DA
MisticRider schreef:mijn meissie moet nu nog 81 daagjes, dus ik dacht zo, go tijd voor wat merrie brok
ze eet het niet......
te sopt er een beetje op en laat het daarna gewoon vallen, iemand tips?
wat hebben die van jullie al dikke buikjes zech! die van mij heeft dat echt niet!
zitake schreef:ik had die suregrow voor die van mij, gisteren even gegeven, tja die 3 jarige vreet alles, pascha deed er een hele tijd over, veulen die is helemaal kieskeurig, geef je hem een berg voer, met poeder door, nee hoor eet ik niet. grrrr. dus als er iemand tips heeft voor het poedertje (is overigens een gewoon 'kruidenpoedertje', laat maar komen).