Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gem schreef:Victory2000 schreef:Yep,eerste veulentje.Voor ons allebij....ik weet dus ook totaal niet waar ik op moet letten !!Ik wacht nog een maand , als ik dan niet zeker weet dat ze drachtig laat ik haar nog een keer scannen.Iedereen maakt me zo onzeker,incl mijn merrie met haar ieniemienie buik
Wel nee joh!! Mijn merrie was tot 2 maand voor de bevalling nog niet eens verdacht! We dachten dat het goede voeren eindelijk eens aan begon te slaan.
littleroosie schreef:Zal het verhaal van de voorpluk maar even uitleggen![]()
Ze had altijd maar een heel klein sprietje als voorpluk, kon er amper een vlechtje inkrijgen. Ik heb even de andalusier methode op haar toegepast![]()
Dus de voorpluk eraf geschoren in de hoop dat die dikker terug komt. Ik hoef voorlopig toch niet op concours dus ze kan wel even voor schut lopen
Victory2000 schreef:Draakje:ik hoop het......Stond een maand geleden al op het punt om de DA maar weer te bellen voor een scan.Maar van de week dacht ik toch echt dat ze veel last had van het veulen.Tot 2x toe stond ze heel onrustig met haar staart te zwaaien en te trappen naar haar buik.Met haar voorbeen groef ze een gat in de grond waar een Duitser jaloers op zou zijn!
KootMiraDrum schreef:Victory2000 schreef:Draakje:ik hoop het......Stond een maand geleden al op het punt om de DA maar weer te bellen voor een scan.Maar van de week dacht ik toch echt dat ze veel last had van het veulen.Tot 2x toe stond ze heel onrustig met haar staart te zwaaien en te trappen naar haar buik.Met haar voorbeen groef ze een gat in de grond waar een Duitser jaloers op zou zijn!
Toch zie ik op deze best een buik hoor
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JOEJSLFK.jpg