Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SunnyRainbow schreef:Gefeliciteerd met de nieuwgeboren veulens!!
Knappe baby's:)
Even een vraagje hier, zoals jullie weten zit Áfram gigantisch dik in de vacht en heeft hij het erg warm.
Toen ik hem net met zijn moeder de wei in deed, na een nacht en vandaag overdag op stal te hebben gestaan, ging hij direct naar de waterbak om te gaan drinken.
Hij is 2 maanden oud, dan moet hij toch bij zijn moeder drinken? Of zou hij gedacht hebben dat het water koeler was om te drinken?
Een paar dagen geleden ging hij ook op de wei uit de waterbak drinken, nu weet ik dat het normaal is dat ze dat op een gegeven moment gaan doen, maar ik twijfel nu of hij nog wel melk bij mama drinkt en krijgt. (ik ga vanaaf even kijken of ik melk uit haar uier kan melken, en even observeren of hij goed drinkt)
In de stal kan hij niet bij de zelfdrinker.
Ik zie hem nog wel in drinkhouding staan, maar ben niet geheel overtuigd of hij nog genoeg binnen krijgt omdat hij vrij kort probeert, en als hij aangekoppeld staat kan ik niet goed horen of hij slikt omdat de waterpompmachine in de stal soms aanslaat en als ik de stal in loop dan stopt hij met drinken.
Is dit normaal wat hij doet of moet ik mij zorgen gaan maken?
Merrie krijgt merriebrok en zoonlief eet hapjes mee.
inma schreef:Gefeliciteerd Keresa!
En na 2 pagina's doorgelezen te hebben wie er nou ook nieuws had, cynthia ook gefeliciteerd!
Richtje: ik ben er niet aan toegekomen om foto's te maken vandaag (maar jij ook niet zie ik:D). Ik ga het morgen weer proberen.
Het liep vanmorgen allemaal een beetje raar, vanmorgen op de boerderij een hond moeten laten inslapen die nog helemaal gezond was. Deze hond hadden we daar opgevangen en ging in eerste instantie ook goed, maar toen hij zich steeds meer thuis begon te voelen werd hij steeds 'waakser' en daarbij ook onbetrouwbaarder. Ging vechten met de andere honden en heeft een paar keer mensen gebeten. De enigste juiste beslissing was hem laten inslapen om herhaling te voorkomen. Maar is zo dubbel om een gezonde hond te moeten laten inslapen. En buiten het bijten om was hij eigenlijk best lief....
inma schreef:richtje: dit was een hond die goed vasthoudt. Wat het alleen maar des te gevaarlijker maakte en dit was ook absoluut niet uit angst! Het was een argentijnse dog en deze schijnen op een lijst van verboden honden te staan! (kwamen we later achter)
SunnyRainbow schreef:Gefeliciteerd Keresa!!
Nicole288 schreef:ik ken ook mensen die net een argentijnse dog puppy hebben gekocht, waar kun je vinden dat ze verboden zijn?? Dit is gewoon van een erkende fokker volgens mij..