@ Savath: Wat een eng verhaal!! Ik ben blij dat alles nog goed is gekomen! Wat een geluk dat je die cursus gedaan hebt, en dat je niet alleen was! Van Harte gefeliciteerd! En ik hoop dat t met veulen en moeder helemaal goed blijft gaan.
Ik reageer vanaf dat m'n kleine meid geboren is.. Ik weet nit meer waar ik anders gebleven ben
@ Savath.. De geboortevibraties waren gister al opgestuurd.. Gelukt?
@ Keresa.. Ik zie flinke dikke buiken
@ Dees_Daan kegels.. Spannend!
@ Ambie.. Leuke naam
@ Rina.. Jeeetje.. Heftig hoor om zo telkens stug te waken..
@ Dreeke.. Ook richting jou waren de vibraties al.. misschien lukt het voor deze nacht?
@ Dees_Daan GEFELICITEERD!!
@ JennyK.. Alonna is bevallen op dag 324.. 11 dagen te vroeg dus
@ Neonlight.. Paddock.. Maar het heeft zichzelf al beetje opgelost.. Rest van het verhaal helemaal onderaan
@ MM.. Toch vannacht?
@ Pretty Uier JEEEE!!!!
@ Dees_Daan.. Geweldig diertje!
@KMD.. Ook al zo'n lekker dier!
@ Meavey.. Ff topic kijken hoor..Aggoshie.. Een scheetje!
@ MM.. Uhh rustig? Zou je niet heeeeeeeel goed checken.. alonna was namelijk exact zo..
@ Savath.. Jeetje wat een verhaal joh.. Gelukkig is nu alles oke
Een update van mijn kleine grote meid
Vanochtend zijn ze naar buiten geweest met de hele kudde.. De eerste anderhalf uur ging dit super.. Totdat Mams de aanval opende op Pauk die dat absoluut niet op zich laat zitten. Veulen werd geraakt door Pauk maar omdat het toch nog niet zo onwijs stevig stond is het gevallen en met een schrammetje en wat schrik er vanaf gekomen..Heeft nu alweer grote praatjes. Moet eerlijk zeggen: Wel een beetje een vreemd veulen.. Als haar iets niet zint laat ze zich vallen. Gaat gestrekt liggen met ogen dicht en pas als je het niet meer wilt of afstand neemt staat ze op.. Erg lachwekkend dat wel.. Vooral omdat ze daarna kijkt van: Wat nou! Ik wacht toch nog maar even wat dagen met de kudde al hoewel het niet slecht ging. Toch even wat steviger staan.. De rest van de foto's mogen jullie bekijken in het topic viewtopic.php?f=175&t=757913
Jennyk: Haha, zo laat jij Dreeke nog een nacht langer wachten dan onze tweede merrie waar Vinga mee gelijk loopt
Bianca: lief he, zo’n knuffelige merrie Alleen daarom al zou je ze meteen weer laten dekken
Savath: Jee, jullie hebben het wel meegemaakt zeg! Wat goed dat het toch gelukt is, knap dat je het hoofd koel hield en goed kon handelen Nu maar hopen dat ze snel opknappen!
En valt het op, het is alweer een zwart merrieveulen! Dat is al nummer drie. (Tink-baby hier komt uit dekking zwart x zwart... Dit is een hint Hes.. )
Melanie: Lisa ik vind haar toch zo leuk he. Ze heeft al een mooi buikje hoor!
KMD: Heerlijk uier plaatje toch, dat zijn de mooiste Die knuffel foto is wel heel erg lief!
Savath gelukkig is het goed gekomen! gefeliciteerd!
regina: ja bij hiba komt er ook wat vocht uit de vulva..
uier is zo verdomd lastig te bekijken bij die kleine shetjes! kon haar net niet vinden in de wei..ze kwam niet toen ik riep.. ik snel naar achtergerend in de wei..stond ze heerlijk te slapen... muts! voor mij nog geen echte reden om te gaan waken.. kijk morgen vroeg wel ff uit me raam als het weer licht is haha.. iedereen die waakt vannacht waakse!
hoi, ben ik de enige die tegen de slaap zit te vechten vanacht? Poeh dit valt weer zo tegen nadat je net lekker drie kleine uurtjes geslapen hebt. Nu mag ik weer tot 6 uur waken. De verandering van deze dag is dat de melk er nu rustig aan het uitdruppen is. (toch zonde van de melk)Dus ik vind echt dat het nu moet komen, bij de vorige twee veulens van Lady Spicy werden ze een paar uur na het kegelen gewoon geboren. Ik houd wel van dat soort tradities, mevrouw zelf denkt daat blijkbaar anders over want die is nu diep in slaap. Savath wat een spannend verhaal, wat goed dat jullie zelf zo cool hebben gehandeld. Ik ben erg benieuwd naar de foto's.
Het is helemaal mis. het veulen zat vast, en is gestikt. Shak is kruisverlamd. Veearts is erbij geweest en we weten niet of ze het red Ik ben er helemaal kapot van.
ik word steeds ongeruster met al deze trieste verhalen,het word voor zowel nejira als mij het eerste veulen,en ik maak me al zorgen,maar nu nog meer....
MM, wat vreselijk! Een nachtmerrie! Ga direct naar huis bellen of er een kaarsje voor Shak opgestoken kan worden. Wanneer weet je wat meer, hoe lang is de kritieke periode?