Maaike en Skaay: gefeliciteerd met jullie merrieveulens!!! Maaike, fijn dat het dametje nu eindelijk geboren is en dat je 's nachts weer tijd hebt om te slapen Skaay, wat een snelle tante heb jij, eigenlijk best makkelijk als het zo vlot gaat
Gefeliciteerd skaay!! Heel leuk, en is snel gegaan!
Waar haal je zo'n melktest btw?
En maaike, ben benieuwd of er iets uit komt hoe dit is gebeurd als ze echt vreemd is gegaan
Hier is het rustig met danny, Stalhouder denkt dat het nog wel een weekje duurt.. Maar gister gaf ze die signalen allemaal al af.. Ik weet t niet, dat de melk er maar uit gaat spuiten
Gelukkig ben ik werkeloos, morgen weer heel de dag kijken en hopen. En hopen dat er een tinker op heeft gezeten in Ierland...
En Maaike wat een apart verhaal. Ben echt benieuwd welke kleur hij nu daadwerkelijk is en welke kleur het veulen is. Misschien zie je het morgen allemaal weer wat beter.
zag ze,ze is idd een heel stuk minder dik en uier hetzelfde. pepper is 8 april uitgeteld en nu dag 305 maar ik tel 335 dagen altijd.
Ik tel 340 en mijn merrie zou dan een dag vroeger zijn uitgeteld. Mocht je het leuk vinden, zij heeft een volgtopic met op de laatste blz recente foto's. [KS-MK] Mijn eerste rijpaardveulen op komst
Jaaaa skaay gefeliciteerd!!! Extra snelle levering gaaf!! Hoe heet ze?? En de naam van baby-vanille heb ik ook nog niet gezien of wel?
Krijgen we vandaag een hoop baby foto's te zien in dit topic?
Spannend leonoor!! Zijn er nog meer merries die op ontploffen staan? Of word die van leonoor weer de eerste? (Ik probeer alles goed bij te houden maar jeej we zijn met zo veel en gaat hier zo hard haha)
En ik zag nog een rechtsligger voorbij komen hihi leuk!!