Om 3 uur geboren, vos merrieveulen met een klein schuin kolletje en iig 1 wit achterbeen. Super vlotte tante, ze stond met een kwartier al, binnen een uur gedronken, nageboorte er gelukkig ook heel vlot af. Nu al een paar keer gedronken en gelegen. Upona at vantevoren met lange tanden, maar nu eet ze als een bootwerker Ik ga een uurtje slapen
Geveuliciteerd! Weeral 2 erbij. Eindelijk beginnen de merries los te laten? Wie moest er nog voor ons en zit ook in spanning? VDS bij jouw grote merrie nog geen vooruitgang?
Prachtige foto's marja, wat maak je toch altijd scherpe plaatjes!
Gefeliciteerd met je nichtje Balou!
Ben ik helemaal met je eens Bonnieaw..
Gefeliciteerd Inowa!
Sterkte Muzefee... Ik durfde het eerst ook echt niet te geloven dat het intense verdriet om Avelyn minder zou worden, maar echt, het slijt heel langzaam.
Strerkte voor Bonita haar been
Gefeliciteerd Nicole! Super dat het zo vlot ging!
Hier heb ik een rustig nachtje gehad, fijn als je gewoon af en toe even snel op de camera kunt spieken, slaapt een stuk prettiger!
Dustinlover
Geplaatst: 25-03-13 08:34
Gefeliciteerd met de veulentjes
Muzefee: Snap inderdaad dat het lastig is die avonden.. Je gaat teveel nadenken...
Bonnie: Ik heb ook een drachtige merrie te koop staan sinds gisteren door prive omstandigheden helaas.. Het is wel zo dat ze weg mag, maar niet weg moet.
patrick: prachtige fotos van aslan in de sneeuw, hij amuseert zich precies wel enorm
Balou: gefeliciteerd met je nichtje
Inowa: gefeliciteerd met je hengstveulen, benieuwd naar nieuwe foto's!!
EN OOK HIER BABYNIEUWS!! Grote bruine reus vanmorgen bevallen rond 5u30. Een op het eerste zicht vos merrie veulen (2 weken te laat), kreeg de naam Nitouche VDS. Haar tweeligszusje Nabelle helemaal trots op de 20dagen jongere Nitouche Merrie en veulen stellen het super, nageboorte ook vlot eraf gekomen
aafke en rintje zijn niet van mij,ik rijd aafke normaal voor de eigenaresse.
net eigenaresse gesproken,ze waren dus naar de kliniek gereden waar aafke staat vanwege de kou omdat het zou beginnen. 2 uur later lag het mannetje er al en weer 2 uur later was de nageboorte eraf dus alles goed en vlot gegaan.
Rintje heeft enorm lange benen en flinke knieeen dus dat beloofd een buffel te worden haha. ik ben natuurlijk welshjes gewend dus zal straks wel ff wennen zijn.
waarschijnlijk komen ze woensdagmorgen weer terug naar stal.
Ken het gevoel helaas ook Muzefee... Bij mijn Boy-tje had ik dat ook zo erg... "gelukkig" slijt het... Maar voor nu nog steeds sterkte, en een dikke knuf!!
Inowa Gefeliciteerd! Nicole en Joyce Gefeliciteerd! VDS Gefeliciteerd! Bonnie ook gefeliciteerd! Muzefee uiteindelijk wordt het gemis minder maar soms kan het nog ineens hard terug komen, vooral rond de datum dat ze zijn overleden en geboren. En misschien herken je straks inderdaad wel heel veel in het nieuwe veulen. Hier ook zo, Cascade heeft echt het karakter van haar grote zus, heerlijk beestje is het.
heb voor de eigenaresse een fotoshoot geregeld van een fotograaf die mijn veulens ook altijd op de kiek zet. straks op een zonnige zondag als hij en aafke weer terug zijn mooie foto,s maken van de stoere man.
Proficiat aan alle eigenaren van de veulentje Wauw VDS, 2 merries, bofkont!
Hier ook positief nieuws! Vannacht om 3u toen we hem hadden recht staan, begon hij vrolijk rond te wandelen. Wel nog wankel maar hij deed flink zijn best. Zelfs onder zijn moeder door enz... Om 5u deed hij net hetzelfde. Super nieuwschierig naar alles wat er in zijn stal te vinden was. Ook begon hij al te zoeken naar de uier. We hebben hem nog wel uit het flesje laten drinken en vandaag gaan we proberen hem een keer zelf te laten drinken. Onze DA zei gisterenavond dat hij schrok van de vooruitgang want na de geboorte zagen hun het niet meer zitten. Hij zei wel dat we nog altijd in ons achterhoofd moeten houden dat het mis kan gaan en daar zijn we ons ook bewust van. We hopen dat dit niet gebeurd maar als het toch zo zou zijn, dan hebben we echt alles geprobeerd.
kleine vechter is het dan! blijven volhouden met hem..
hopen dat rintje ook snel wil opstaan...
CrazyCat
Geplaatst: 25-03-13 09:29
Zo echt een babyboom hier deze morgen.
@Balou_lover: gefeliciteerd met de geboorte van je kleine nichtje
@_Patrick_: wat een schattige foto's van jullie mooie ventje
@inowa: gefeliciteerd met de geboorte van Rintje. Ik hoop dat hij snel gaat staan.
@Nicole288: Gefeliciteerd. We willen natuurlijk wel foto's zien. Voor de verandering eens een vosje hier
@VDS: en daar is dan eindelijk nummer 2 van de tweeling. 2 vosjes in 1 nacht geboren als tegengas voor alle zwarte veulens. Ik ben erg benieuwd hoeveel ze straks op elkaar lijken.
Dustinlover het kan altijd gebeuren en dan is het verschrikkelijk. Maar er staan er ook best veel te koop en staat er bij wegens overschot. En kijk drachtig verkopen vind ik niet erg.. Maar laatst heeft iemand drachtige merrie gekocht van 10, 5? Maanden Dat vind ik persoonlijk laat om te verhuizen.