en spannend bij pauk,ik heb de cam aanstaan hoor..
ik ben nu de zoveelste poging aan het doen om pepper haar filmpje online te zetten,gisteravond liep de PC steeds vast dus lukte het niet,nu gaat het wel goed. nog 90 minuten tot hij klaar is...
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-04-11 09:02
Leuk Pauk, ik heb hem aan staan, kan ik wat neuzen tussen het werk door.
Grapje, zo te zien mooi koppie, verder weinig nog te zien, wazig en donker allemaal. Ik wacht op meer foto's!
Joyceee86
Geplaatst: 06-04-11 09:15
Kelly en Janneke, Gefeliciteerd met jullie merrie veulens Janneke, veel plezier in de efteling, je zult vanavond wel een beetje gesloopt zijn. Kelly, mooi veulen. Fouradi was na de geboorte ook zwart en paar uur later grijs, dus het kan zijn dat ze gewoon zwart is..
Vandaag komen onze merrie's naar de bevallingswei nog 11 en 13 dagen
Spannend voor pauk ook Hars... succes
Laatst bijgewerkt door Joyceee86 op 06-04-11 09:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Kelly gefeliciteerd met het veulen en ook grapje geboren zie ik gefeliciteerd. De merries zijn in de meerderheid dit jaar haha.
Ben benieuwd naar meer foto's van de beebs.
Cynthia82
Geplaatst: 06-04-11 09:19
Kelly, wat een knap meisje!! Ik denk dat ze zwart of smokey black is.. Leuk die bles ook! Foto van Grapje is wat onduidelijk, maar ziet er ook schattig uit!
Laatst bijgewerkt door Cynthia82 op 06-04-11 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
stefan denkt dat ze misschien donkervalk kan zijn aangezien daisy haar veulen met sublime van vorig jaar juist hetzelfde kleur als jewel heeft en die is donkervalk geworden. Dus wie weet.
Dat veulentje heb ik gezien toen ze nog heel klein was. Zij was inderdaad ook heel donker. Ik kan je vanavond wel een foto van haar PB-en ter vergelijking (misschien doet Stefan dat al). Laat het me maar weten!