Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pff dat was me het nachtje wel. Gelukkig is ze nu uit zichzelf opgestaan, en ze staat ook op haar been. ze is nog steeds ene klein beetje van de wereld maar dat trekt vast bij als ze zelf ook weer wat bijgeslapen heeft
ik ga nu ook nog even 2 uurtjes slaap pakken, gelukkig dat de andere merrie vannnacht nog even haar veulen binnenhield want hadden het druk genoeg met de ander! Tot morgenvroeg maar weer! kannie schreef:jaja! om 5 voor half 10 geboren; Cathan! bevalling ging vrij soepeltjes. ik vind hem helemaal geweldig. zit nu nog op de nageboorte te wachten, schiet niet echt op, ik geef het nog een uur. hij drinkt al, galoppeert al door zijn stal. hij is leukkkkkkkk. ben helemaal blij. oja, darmpek is er ook nog niet af. maar hij toont nog geen krampjes, dus wacht het nog even af....wat een dotje hè?
En wat een geinige naam heeft ie.
Er is nog niets met haar aan de hand. Het uier begint een beetje vol te lopen en de platen zitten ietsje losser, maar goed, ze heeft er dan ook al 10 gehad.

) ook nog binnen en daarna gaan ze weer de wei op, dus ik verwacht het veulen komend weekend... kannie schreef:nog even één fototje![]()
![]()
ja hij heeft idd toch gemest, zag wat restjes hangen
hij doet ook totaal niet kramperig aan...
.
gefeliciteerd.
wat een apart getekend hoofdje heeft hij, mooi hoor.
dat is snel gegaan, jammer dat je aan het werk bent.
zaterdag voor het laatst gekeken, een flink verschil.

Wat heeft hij een gaaf hoofdje aan de rechterkant. 
Die blijft geweldig.
Odessa1 schreef:haha, Yashilla ik zie het ook!!