Eyecatcher schreef:thnx MD Gigi had ik nog niet aan staan

Die is dit weekend uitgerekend.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eyecatcher schreef:thnx MD Gigi had ik nog niet aan staan
FennekeR schreef:Trouwens, Marije gaat samen met Jacqueline naar Schiphol, Jacq gaat een merrie ophalen en neemt dan gelijk Tibbs Midnight Mardi Gras mee. Carpoolen met paarden.![]()
Noesie schreef:heeft iemand van jullie mis de link van de cam van Citty van pvd.. niet dat ik m hoef te hebben.. maar ze zou wel eens spannend kunnen zijn en heb t idee dat er momenteel niemand online is die de link heeft en screens kan maken..
suffie schreef:Ik las op de camera site van Midnight dat ze in 99% van de gevallen gaat veulen als er stro in haar stal wordt gelegd. Ik zag volgens mij stro liggen, zou het dan zover zijn?
suffie schreef:Ik las op de camera site van Midnight dat ze in 99% van de gevallen gaat veulen als er stro in haar stal wordt gelegd. Ik zag volgens mij stro liggen, zou het dan zover zijn?
Nicole288 schreef:Was dat midnight, ik wist nog dat er een van de vaste merries begon als ze met stro aankwamen, vind het een super regeling![]()
Nicole288 schreef:ik heb nu midnight, emma, Gigi, merrie van pvd en Lacy en Kita, maar die laatste 2 zijn buiten.
Pff, gigi staat eens wat dichter in beeld dan normaal, wat een pens (sorry buik) heeft die ook zeg!
midnight haar staart in een bandage, wat ziet dat er altijd sneu uit, net een staart van een ezel zo
Nicole288 schreef:dit is emma:
http://www.marestare.com/asche.php
de merrie van pvd heeft een prive-cam, daar mogen we niet naar linken