nog 300 te gaan
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
nog 300 te gaan
crazy_funky schreef:pff hier ook weer niet drachtig!
nouja pogng 3 dan maar.. hopelijk 3x is scheepsrecht he
september: italiaans vind ik mooi.. maarja komt omdat ik dat zelf ook ben

wat gaaf!! Ik ben zelf dol op Italië, eerst wou ik er nog gaan wonen als ik klaar ben met mijn studie. Maarja.
Sizzle schreef:Helaas, Sizzle staat al weer naar de ruinen te lonken, dat is dus weer niet gelukt. pfff 3e keer al. Zal ik nu al een andere hengst proberen vraag ik mij af.
heeft het al goed doorgezet? Heb je nog een andere hengst in gedachte dan? Sizzle schreef:Vervelend Moschino, hoe veel keer heb je het nu geprobeerd?

)
mijn merrie was wel van 1 keer insemineren drachtig de vorige keer. Op de veulenhengstigheid met nog wat vocht in de baarmoeder en een ei dat maar niet wilde springen... t'was tegen onze verwachtingen in en ik hoop dat het nou weer zo makkelijk verloopt 

Thirsa_ schreef:Balen zeg, carzy funky en Sizzle...
Ik ben toch wel heel blij dat mijn merrie in 1 keer drachtig was, die spanning steeds is niks voor mij
Vandaag zit ze op de 40 dagen, dus voor haar ook nog 300 te gaan
.. mijn merrie is vanochtend voor de tweede keer gescand, en is - zoals al vermoed werd - drachtig van een tweeling. We wachten nog tot maandag en scannen dan nogmaals, zijn het er dan nog 2 dan worden ze eraf gehaald ...
heel veel succes voor haar drachtig te krijgen