ik denk het ook ik moet van alles doen maar wil blijven kijken ahhhh.....alles wacht maar ik wil het veulen zien....
Parket is een beetje boos op het beebje (Bijt naar haar buik en drukt hard tegen de muur met haar kont, het veulen mag er niet uit het moet terug )
ja, ik zat ook al te kijken...misschien wel een teken dat het veulen richting uitgang vertrokken is??
vuurtoren schreef:suzy is volgens mij ook bezig...het lijkt wel of er bloed aan haar staart zit Dat is der staartbandage. Als ik het goed heb.
Suzy gaat wel heel binnernkort beginnen.Je ziet het aan de vorm van haar buik die lijkt wel "in tweeën gedeeld", veulen ligt er goed voor.
ja die denkt vast, : wat hebben die gekke mensen nou weer met me gedaan.. wat is er aan de hand met me!!??
Echt he, nou hopelijk schiet het op voor dr, ze is een maiden en kan daarom af en toe zo heftig reageren op de beeb.
ja idd.. hoop t ook voor der.. ze is ook wel wat dikker geworden..ze zag er eerst niet uit dat t leek alsof ze dragend was..
Viel mij net ook al op ja! Eerst zag je bijna helemaal geen buik, nu is ze toch wel duidelijk drachtig
ze heeft wel wax/melk volgens mij Baasje zat met haar hand aan haar uiers en schudde haar hand toen ze haar hand weghaalde.
Die had ik idd nog niet gelezen nou je het zegt Wilde eerst naar de laatste blz om te kijken of er nog 1 bevallen was, daarna vergeten terug te lezen