Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

StalMelyn schreef:Cp, gefeliciteerd!
Amhorses, wie weet toch drachtig! Vorig jaar dacht ik ook dat ze weer hengstig werd maar toch drachtig toen (kreeg wel een merrie dus misschien meer oestrogeen)
Cynthia, om kans op merrie te vergroten had ik het ei denk ik niet afgespoten. Uiteindelijk is gezond het belangrijkste!
Fotsy, waarom scannen op dag 14 als ik vragen mag? Zelf de ervaring dat ze soms al missen op dag 16. Als er echt maar een ei is gesprongen scan ik op dag 18 en kans op 2 scan ik op dag 16.
En dan gaan we donderdag avond scannen om te kijken of de eisprong heeft plaatsgevonden. Ik ben echt heeeeeeel erg benieuwd...

Ik duim mee! 
Scannen op afspraak in de ochtend i.v.m. corona en fulltime werk combineert niet makkelijk. Jammer, dan maar een jaartje wachten met dekken. Toch is het wel heel leuk als er volgend jaar 2 veulentjes zijn, dus na een ontzettend lief aanbod gaat Carlijn toch gedekt worden
Ze gaat een tijdje bij haar broertje Felix logeren in Friesland. Ach, het is maar 3 uur enkele reis, zien we nog iets van Nederland
Meteen Felix zien, ben benieuwd hoe hij aan het uitgroeien is.