Woogy; ik ben dat niet met je eens. Ik heb een FOK merrie, die zomaar drachtig is na het dicht zetten. Zonder dat, staat ze niks te doen. Komt ook nog eens bij dat deze zonder veulen mager en ongelukkig wordt. Met veulen is ze mooi rond en vol appeltjes. Het is een ingreep van 'niks'..
Was een hele vlotte (staande) bevalling. Ben super trots op mijn knappe merrie en haar knappe dochter. Zal snel wat droog foto's laten zien.
Weet niet meer wie het vroeg. Maar mama Estrella is een donkere vos met 1 wit achtervoetje en dochter Mystique een bruine met 2 witte achtervoetjes en een snebje. Ze heeft sowieso de lange benen van mama geerfd.
Jeeeej Liaan !!! Wat een mooierd ! Gefeliciteerd!!
Spannend Woogy, eindelijk weer wat vooruitgang.
Pepper potjandrie. Smijten die hap !
Jup, klopt ik ben hier alweer bezig met drachtig worden van de merries.
Meer heb ik op dit moment nog niet te doen. Ze heeft nagenoeg geen uier. Veulen is wel lekker beweeglijk dus dat zit wel goed. Vandaag 319 dagen. Loopt nu lekker weer buiten in het waterige zonnetje.
Gefeliciteerd liaan!!! Staande bevalling gebeurt niet zo vaak. Erg knap dat ze dan nog die kracht hebben. Was je erbij? Ben zeer benieuwd naar de droogfoto's.
Pepper kan toch echt niet lang meer op zich laten wachten. Het uiertje vind ik nu wel echt mooi vol tonen. de spenen zijn ook al anders. Ben erg benieuwd.