Dacht al dat het aan Duke lag maar het is gewoon een jonkie-ding dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dacht al dat het aan Duke lag maar het is gewoon een jonkie-ding dan
ajesca123 schreef:La Fidele is nog steeds 1.73.
nicky_rilana schreef:Goed genoeg? Anders moet ik op mijn laptop naar een betere zoeken

Careri18 schreef:Ik meld mij ook even, ik heb een 2 jarige merrie, maar mijn vraag: Hoe meten jullie? Want die van mij loopt gewoon in de opfok in de kudde en ik zie mijzelf niet met een meetstok de wei in lopen ( sowieso met die ondergrond nogal foutgevoelig), dus zelf schat ik.
Careri18 schreef:Ik meld mij ook even, ik heb een 2 jarige merrie, maar mijn vraag: Hoe meten jullie? Want die van mij loopt gewoon in de opfok in de kudde en ik zie mijzelf niet met een meetstok de wei in lopen ( sowieso met die ondergrond nogal foutgevoelig), dus zelf schat ik.
Zal dus ook nooit heel exact zijn maar so be it. Laatste maanden moet ik ook vaak zijn been verzorgen dus dan meet ik als hij op stal staat Rivano schreef:n_twinkel schreef:Ik kom ineens dit topic tegen, wat leuk! Mag ik mij ook nog melden?
n_twinkel schreef:Ik heb eens even een heel stuk terug gelezen in dit topic, wat leuk om dit zo te volgend en wat zitten er een leuke paarden tussen!