Het is het topic van Jade, of is het een gezamenlijk topic?
jeniej
Geplaatst: 01-04-15 18:06
Tinniie schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de merries van pascalefjord en jeniej? Zij beginnen nu wel flink over te gaan he?
Morgen is ze 3 weken overtijd en ze maakt nog steeds geen haast hier. :-( uier is nog even groot als een paar weken terug en haar banden veranderen ook nog niet echt. Ben zelf ook nog noet heel actief aam het waken heb wel een beeldscherm naast me bed staan. Maar moet overdag ook gewoon werken dus kan niet de hele nacht opblijven.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik doe het altijd via mijn telefoon heb geen pc namelijk... Leest wel altijd alles mee
Fallabella net ff een uur de weide op geknald. Moest gewoon even wat kunnen grazen nu het eens droog was...naja droog, haar buik is zo dik dat die door de modder sleurde Maar de rest ziet er dan weer heel iel uit. Ze begint er zelf ook genoeg van te krijgen, is zichzelf niet dat is duidelijk. Haar vriendinnetje onze Lunabelle volgt haar op de voet is zo schattig!
Wat betreft de stal. Bella heeft normaal een stal van 3,5x3,5 en Lunabelle 5x4,5. ik heb ze 2 weken geleden gewisseld Ik vind dat toch een prettiger gevoel dat mama en baby straks iets meer ruimte hebben.
Ik heb zelf ook goed nieuws Na belletjes en nog eens belletjes mag ik morgen al naar de gyneacoloog om 17 uur. Het kon dus toch wel iets sneller :p Is toch nog spannend maar evengoed ook een opluchting.
ponyparadijs
Geplaatst: 01-04-15 18:18
Urielle schreef:
Het is het topic van Jade, of is het een gezamenlijk topic?
En voor de mensen die het meegekregen hebben, de merrie die vorig jaar ook gedekt is door Milan, is nu uiteindelijk toch drachtig gebleken, ook al werd ze leeg gescand
Mijn merrie heeft het weer zwaar. Ze staat met haar staart omhoog en opzij te knipogen en soms perst ze urine er uit. Ze staat te weven op haar achterbenen. Ze heeft zich gebeten in haar eigen billen en achter haar voorbenen, achter een voorbeen heeft ze zichzelf een kale plek gebeten. Zijn er meer merries die zo afzien en is er iets waarmee ik haar kan helpen?
Vandaag even wezen winkelen en ik ben geslaagd hoor . Ik heb een regenboog halstertje, een blauw indianen halstertje en nog een ontzettend schattig poetstkistje met miniborstels op de kop weten te tikken
nogmaals gefeliciteerd Tinniie met je prachtig merrietje. Zo een mooie kol.
Donna6 oh zo leuk en schattig.
Urielle mijn merrie had het ook best lastig, de laatste loodjes wegen het zwaarst. Misschien haar kale plekken wat koelen met koud water en isobethadine shampoo? ze heeft vast jeuk.
Ik heb geen nieuwe gekocht eigenlijk, ik heb nog het regenbooghalstertje van Lola. Ze zijn er zo weer uitgegroeid dus vind 1 wel genoeg! En regenboog kan bij een jongetje en een meisje natuurlijk!