Jep, tis een cremello. Pretty is een donkerbruine maar er zit ook vos in haar lijn. (Facet was een vos en ik meen Erik ook) https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 3712_n.jpg Betere standfoto heb ik niet van haar.. Pret staat eigenlijk nooit stil of ze staat bij je te knuffelen of te grazen.
Leuk wel een barok type? Hoe groot is hij? Ik wil ook nog graag een keer mijn merrie kruisen met een cremello, maar ik wil iets minder luxe als dat zij zelf is
Ik heb een mooie cremello voor mijn merrie gezien, maar die staat 3 provincies verderop en dekt alleen natuurlijk. Ontzettend balen, want ik kan niet zover reizen met mn merrie, ze is nogal onrustig op de trailer en dan vind ik het te eng om zo ver te gaan.
Het is een Andalusiër. dus inderdaad barok. Hij is 1.57m en best breed maar toch weer niet zo breeed dat ie "trekpaard"achtig over komt. Hij weet zijn breedte en barok zijn te combineren met een best elegante uitstraling.
Gisteren had ik weer les met mijn merrie en ik had de vorige keer na inseminatie meteen dat ze anders voelde onder het zadel (totaal niet fijn, wilde niet buigen etc.) gisteren voelde ze weer als vanouds. Voor mij dus meteen een goede graadmeter als ze straks nog geinsemineerd gaat worden.