Het gaat al weer iets beter. Stapje voor (klein) stapje. Colette is hengstig geworden en oer vervelend Lola krijgt ook wat meer praatjes. Nog 2 dagen antibiiotica spuiten en dan is dat gebeurt. Ze krijgt nu ook het heamolytan 400 supplement en 1x per dag een Yakult door het flesje (voor de verstoorde darmflora, tip van meerdere mensen). Ze krijgt ook meer melk van Colette want af en toe wil ze echt geen fles meer. Dat doen we nu nog zo'n 3x per dag, 150 ml.
Al met al steeds iets beter dus. Nu nog het weer wat mooier en ik ben voorzichtig tevreden.
morgen komt het jasje een maatje kleiner binnen en overmorgen past het al niet meer die kleintje groeien soms sneller dan je lief is haha maar dat zie je zelf denk ik ook wel....
Super dat het nu toch weer een stukje beter gaat.. het is een goed teken dat ze ook weer meer melk van moeders krijgt.. en dat ze hengstig is is ook wel een goed teken.. voelt ze zich toch weer goed ook al is het voor jou niet gezellig zo'n humeurige ezelmerrie
Wat een aandoenlijke foto.. en ja ook ik zeg ahhhwwww die oren
Tja, die oren het staat lief maar is niet goed. Een gezonde ezel heeft de oren rechtop staan... Vandaag zijn de kleinere jasjes binnen gekomen, deze passen precies. Waarschijnlijk met het aantrekken haar achterpootje zeer gedaan want ze staat op 3 benen... En nu maar hopen dat ze snel te klein zijn!
Het is wel echt een scheetje zeg. We duimen dat het elke dag wat beter gaat met ze
Anoniem
Geplaatst: 09-09-11 09:56
Bokker Sjolvir heeft een fjordenbeep die de eerste weken ziek is geweest. daarna heeft kindlief alles ingehaald, inclusief de draak uithangen. hoop dat jouw "Kink" Lola hetzelfde doet.