daar was ik ook al een hele tijd benieuwd naar maar ik dacht naar tekstschrijver dat dacht ik maargoed het betekend dus wat anders:P wanner komt dat veulentje nou haha het laat wel erg lang op zich wachten.
Een week op vakantie geweest.... dacht nu zal het er wel zijn.... maar nog niets. Ben ook wel erg benieuwd hoe het met TS is. Al weer een beetje meer opgeknapt?
Het is nu zes dagen terug dat TS iets heeft geplaatst, zou ze weer in het ziekenhuis liggen hoop het niet en hopenlijk gaat alles met de merries ook goed want nu waren het er toch drie die moesten bevallen? Ze krijgt het druk nog en dan zelf niet helemaal in orde zijn
Mangelarga
Geplaatst: 08-03-10 10:08
Ik hou dit topic al 6 weken in de gaten maar begin me nu wel een beetje zorgen te maken... Ongeveer 40 dagen over tijd???? Dat is zo'n 6 weken, das toch wel erruh lang!!! Wat zou het record zijn???
Jeutjjee nog niks! Misschien is ze ons een beetje vergeten... aangezien der gezondheid en de drie merries...
Joelle1996
Geplaatst: 08-03-10 18:11
Mangelarga schreef:
Ik hou dit topic al 6 weken in de gaten maar begin me nu wel een beetje zorgen te maken... Ongeveer 40 dagen over tijd???? Dat is zo'n 6 weken, das toch wel erruh lang!!! Wat zou het record zijn???
dat zou wat zijn nou volgens mij gaan we het recoor echt breken