Nou is mijn merrie al wat breed van zichzelf dus zit sowieso lekker maar nu extra stoeltjes idee je bent alleen wel snel je balans kwijt met al dat gehobbel met die buik
Hiboune in sommige gevallen mag en moet je gewoon ego berichten plaatsen! sterkte komende tijd en praat er veel over al is het hier op bokt! je mag ook mij altij pb en! heeft mij veel steun gegeven er met mensen over praten die niet dicht bij me staan! ( mama heeft deze rot ziekte ook )
maverick
Geplaatst: 29-01-10 23:26
hiboune Dat is nooit leuk. Weet er helaas ook alles van. Hopen de Doktoren iets kunnen doen
manueeltje84
Geplaatst: 29-01-10 23:37
Heel erg veel sterkte Hiboune
Amandake: hoop dat het varkentje weer snel de oude is.
Drukke dag achter de rug, ben net pas klaar op stal. Nu dekjes in de was machine zitten, zaterdag met 5 paarden op concours naar Asten. Zal morgen ff foto maken van de vrachtwagen, hij is echt super mooi geworden
Vandaag de 2 nieuwe getest, die Special D is echt een top beestje, zo fijn te rijden, en zo braaf. Die andere is een beetje drukjes.
conejo
Geplaatst: 29-01-10 23:48
hiboune heel veel sterkte
Gisteren was mijn merrie 251 dagen drachtig en had ik tijd om foto's te maken, Mijn zusje was mee dus kon mooi buiten foto's van haar maken. En mijn zusje heefd haar gereden. We rijden mer pad omdat het zadel echt niet goed meer licht en ze er echt last van heefd. En met pad zit je toch net iets steviger. Hier de foto's Gisteren ook voor de eerste keer echt heel duidelijk het veulen gevoeld, had het wel eens eeredr gevoeld ook tijdens het rijden, maar nog niet zo duidelijk. Ik klopte voor haar uier en voelde toen in mijn pols een trap van het veulen, mijn zusje ook gelijk proberen, ze kreeg wel een trap (niet raak en suptiele hint) maar dan van mijn merrie i.p.v. het veulen. Afgelopen zondag hebben we ook nog gevoetbald met haar, was erg leuk hier een link met foto's http://foxtrot.messageboard.nl/2957/vie ... php?t=7196
ik moet echt nog heeel veel gaan lezen ben ik bang! maar voor zover mijn info gaat komt de navelstreng toch van zelf gewoon los?
Dwyne
Geplaatst: 30-01-10 00:10
Ook even spammen met dikke buiken foto's. Lady is hier 208 dagen drachtig (donderdag). Let niet op der aparte verharing...is door hormonen beetje op hol geslagen *en nee het is niet het nieuwste scheermodel voor volgend najaar, iemand op wedstrijd vorig weekend dacht dat ik der zo vreemd had geschoren...*
Die pad waar heb je die vandaan of wat is het er voor een? Lijkt me wel een uitkomst straks...
o0eefje0o
Geplaatst: 30-01-10 00:14
ik heb zo een pad gekocht bij en bokker! zal haar eens even terug zoeken voor je!
Ik heb hem te leen van iemand die in de winter hem niet gebruikt. Wil er uiteindelijk wel zelf een kopen om zo af en toe mee te rijden. Het rijd echt heerlijk. Zal morgen ff kijken welke het is.
Stephannie7
Geplaatst: 30-01-10 00:46
Stertke Hiboune!!
Weer leuke buikjes voorbij zien komen
Verder ben ik druk druk met school, na volgende week zal ik wat meer reageren