KMD en Frenia, afkickverschijnselen? Er is toch nog steeds uier om naar te kijken?
Mooie foto van Binti!
MM, misschien stilte voor de storm?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een prachtig ding is Binti toch! Hoop dat je haar kan houden, want ze is echt onwijs gaaf!
Hoop dat ze nu toch wel gaat komen, misschien wilde ze even wachten tot het iets minder warm was
Wij willen veulens en degene met veulens willen weer een drachtige merrie... lijken wel vrouwen met de kapsels, mensen met krul willen glad haar en de mensen met glad haar willen krullen... hihihi we moeten ook altijd wel wat willen toch 
Noa is op 24 april uitgerekend dus nog maar een weekje.... Wanneer mag Noa dan, reken jij ff voor me uit 
En als ik dan ophield, kwam ze met haar kont tegen me aanstaan duwen totdat ik weer ging kriebelen hihihihi
Dreeke schreef:April:
2: Saffier - Gerina
8: amandakè – Iris
11: Mazzel-meid – Shakyra
12: MarijeR – Kyra
12: Saffier - Merina
14: Nicole288 – Palona
14: Dreeke – Vinga
15: pretty – Pretty Woman
21: petraaken - Ramona
22: Melina – Saké
22: fique – Magnifique
22: Hollybollie – Holly
24: MarijeR – Violet
24: DMhorses - Soleda
24: Biancaa - Noa
25: amandakè – Amanda
25: regine - Capriola
27: regina – Regina
27: hiboune - Hiba
28: MarijeR – Fleur
30: JennyK – Sjanty
30: CarpeDiem - Kymberly
. Ik heb trouwens mijn onderschrift gewijzigd. Ik ben er achter gekomen dat de vorige eigenaresse 11 maanden rekent en niet 340 dagen... Noa is dus iets minder ver dan ik dacht
aantal dagen reeds drachtig blijft toch tzelfde?Mazzel-meid schreef:Geloof zelf niet dat ie vannacht komt. Ze is me veel te rustig...
) frenia schreef:KMD: overigens: verslavend is dat he! ik mis het nu ook alweer

(zeg ik al 10 dagen bij Iris)
a ze kunnen zo lief zijn op het einde hè
Die kleine is leuk zeg!! Wat een grappig ding zeg!!
Gelukkig is het goed afgelopen. Hoe is het nu met moeder en kind? KOmen ze er allebei zonder kleerscheuren vanaf?
Hoop dat alles goed komt met merrie en veulen!
Ik weet ook nog wel wat van kleurtjes af, als je me de kleuren van de ouders en grootouders (en liefst nog een generatie verder), en een foto van het veulen uiteraard, kunnen we eens kijken. Meavey weet er ook veel van af.frenia schreef:haha neonlight, ik bedoel: ik mis het dat ze drachtig zijn, dat er elk moment weer iets kan veranderen, ik mis de spanning en ben alweer benieuwd welke verrassing ze volgend jaar in petto hebben.
hoe meer ik fok, hoe verslavender het wordt trouwens
dan wil ik tig merries om elke keer weer hetzelfde te beleven, maar goed, ja kan ook niet het hele jaar door veulens hebben
zou leuk zijn, elke maand een andere uitgerekend
Ik heb nog wel een uiertje om naar te kijken. Als jij die taak nu eens op je neemt, misschien mis ik dan een keer niet de geboorte.

Wat goed dat je die cursus gedaan hebt, nu heb je het leven van je merrie en het veulen gered