TheSam schreef:Ik kreeg uiteindelijk wel de site te pakken, maar de cam bleef wit!
Jammer, maar deze volgde ik toch niet (ken haar ook niet)
Heb wel alles opgeslagen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheSam schreef:Ik kreeg uiteindelijk wel de site te pakken, maar de cam bleef wit!
Cow_horse schreef:oeh denk ik, hey dat wil ik ook wel eens zienben ik weer te laat. op welke cams kijken jullie eigenlijk allemaal?
Cow_horse schreef:Cow_horse schreef:oeh denk ik, hey dat wil ik ook wel eens zienben ik weer te laat. op welke cams kijken jullie eigenlijk allemaal?
niemand die een klein antwoord kan geven ?
Iris82 schreef:
Faniek schreef:TheSam schreef:Ik kreeg uiteindelijk wel de site te pakken, maar de cam bleef wit!
Heb wel alles opgeslagen
Cow_horse schreef:Cow_horse schreef:oeh denk ik, hey dat wil ik ook wel eens zienben ik weer te laat. op welke cams kijken jullie eigenlijk allemaal?
TheSam schreef:Please let me see!!! Ik kan (kon) die van May trouwens ook niet vinden..
Faniek schreef:Zal ik de stills gewoon hier neerzetten of op de site (ivm dat ik beetje over me datalimiet heen zit... liever hier)
Sam wil ze wel zien toch
eydis schreef:Wat een leuk ding is die van Seven Acres zeg!![]()
Mama ik wil er echt onderdoor...