Kimble: Nou positief en hopen dat ze snel drachtig is zodat je volgend jaar kan genieten van een kleintje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
twinkel schreef:Iedereen bedankt voor de duidelijke uier foto's zelfs met druppels, zolangzamerhand krijg ik een beetje het idee waar ik op moet letten en dat is toch erg prettig.
Succes met waken maar weer.
Wie weet er trouwens iets af van gevaar voor drachtige merries en veulens met droes?
Bij ons op stal is droes waarschijnlijk uitgebroken.... Ik heb mijn merrie gelukkig thuis staan, maar wel 2 ruinen op die stal ik moet er dus alle dagen heen. Ben me nu elke keer aan het omkleden maar of ik daar alles mee voorkom?
Alle tips en weetjes zijn welkom!
Kimmb schreef:Die van ons is morgen uitgerekend... maandag op dinsdag al loos alaram gehad.
maar vandaag uiers vergeleken zie resultaat, ik denk dat het van het weekend komt (haar vorige veulens waren ook allemaal in het weekend geboren...).
zo ziet de merrie er nu uit:
Gitta schreef:Ellebelle:leuk weer een cam erbij heb haar nog even gezienfijn dat alles in orde is!!! Hoever is ze eigenlijk?