Mirjam wat staan ze mooi in hun vacht ook daar in het koude zweden

StalMelyn: Pleun is HUGE!
En een hoop tietjes

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Ik doe eigenlijk gelijk halster om, dag 1 of 2. Even in de stal. Even oeh en ah zeggen. Daarna gaan ze gelijk mee aan een touwtje naar de wei toe oefenen. Soms laat ik t halsterje op, als ik oeh en ah wil zeggen en fotos maken. Alleen onder toezicht. Anders gwn af. En mrt ophalen it de wei weer om, lukt dat niet. Dan zij dat zo. Met zo oefenen lukt t uiteindelijk allemaal
Kabayo schreef:Hier ook vrij snel een halster om. In de wei of paddock wel altijd af. En zeker nooit touw er om laten. We brengen ze wel gewoon aan touw buiten. In een boogje zonder druk
Amhorses wat een leuk idee om de klanten een deken te geven! Staat je merries leuk!
Lovewithjoy leuk zeg! Is het nieuwe dbt er nog niet? Hopelijk komt ie snel. Wat wil je weten? Scheelt dat de hengstenhouder veel weet. Wat is je combi?
Jojoponylove al een mooi uier. Nog even en ze is veilig
Heel mooi tinniie! En prachtige naam!
Mirjam sneeuw al wat weg?wat een ruimte daar.. jaloers! Jeej jij ook bijna 300 dagen!!
Tamaramt die begint ook al met de melkbar![]()
Stalmelyn ook 300 dagengefeliciteerd! Chronisch boos
Ze is huge!
Tanja vervelend dat ze steeds bellen als er niks loos is. Waarom kijken ze niet even of er iets uit komt? Mijn merrie kreunt en steunt altijd , helemaal einde dracht..
Caesar dankje! Ja inderdaad niet best in Valencia..
Piarens mijn fries was ook al zo vroeg als maiden. Je kan het topic nog wel terugvinden in mijn recente dikke buiken topic. Zie onderschrift. Wellicht kan je het wat vergelijken.
Ladonna gefeliciteerd met de lammetjes
Dankje Cynthia! Natuurlijk jij ook gefeliciteerd met de 300 dagen!
Cp112 die gaat ook ineens hard!
Xannouk ja kan ineens snel gaan!
Baudyh Okee! Ik vind haar een hele lieve uitstraling hebben!
LoveWithJoy schreef:nou het is vooral wat belangrijk is om te weten. Mijn friese merrie is 3 maar wordt 4 in Juni. Ze is heel makkelijk en laat alles over zich heen komen, maar ik ben liever voorbereid.
Ik voer haar sinds februari Fertille van Pavo om haar vruchtbaarheid te bevorderen.
Nu was ik eigenlijk uit op Boet welke vorig jaar is goedgekeurd maar er gaan geruchten dat hij wat aan zijn stembanden mankeert? Dus ik ben enorm aan het twijfelen geslagen helaas haha.