Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik doe de felicitaties en soms haak ik even in op een bepaald onderwerp

, succes alvast en ook aan de andere wakers
, maar dan vullen ze tenminste voor goed hoor angelspam, pretty en noisy
en dan duidelijk zien of er een slurfje aanhangt, je kan ze er niet meer afkappen dan natuurlijk he
en van cynthia
) em toen nog even de tietcheck gedaan. Uier is inderdaad gegroeid! Ze is er echt nog niet, maar als hij in dit tempo door blijft gaan, ben ik gelukkig!
Fijn dat je met een klein groepje even stil hebt kunnen staan bij de verjaardag van Ti

linda2008 schreef:Tanja, gefeliciteerd!!!
Hmm interessant over dat appaloosa, toch ken ik genoeg appies zonder mensenogen... Mijn merrie heeft juist wel mensenogen en gestipte tieten en wat sproeten op dr neus, maar op haar hele lijf verder geen appie te ontdekken, vraag me toch nog steeds af hoe sterk dat dan nog vererft? Ik noem haar eigenlijk nooit pintaloosa....
Bij de sjabrakbonten is die wel op latere leeftijd gekomen, maar toen waren ze al gespeend en verkocht. Bij Dotje wel vanaf ongeveer een maand oud.
Persoonlijk ben ik geen fan van pintaloosa, ik vind appaloosa geweldig, ik vind bont geweldig, maar de combinatie dus niet. Ik vind je kereltje zo geweldig, en dit veel mooier dan dat hij pintaloosa zou zijn!
Mijn knie gaat goed, vandaag nieuw gips. Ze waren verbaasd dat ik er op loop, en mag nu over 4 weken uit het gips
prognose was 2 maanden tot 3 maanden, dus ik ben blij!