Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
please?
En mijn verzorgmeisje zie ik niet vaak (we wisselen af). Dus ik wilde toch even zeggen hoe blij ik ben dat ik hier mijn enthousiasme kan delen met jullie
Neenee, heel schattig die buiken
,dus dat wordt ook weer overnachten daar. Wordt de moeite met 6 veulens op komst. Ik kan wel thuis blijven slapen als ze niet te vaak vals alarm geven,want het is 2 straten ver om tot daar te rijden. Anderzijds,met een red bag ben je dan gewoon lang en breed te laat. Dus zeker bij Nikita ga ik toch daar gewoon slapen.

Ik heb maar 1 nacht echt moeten waken dus dat beviel mij prima
gewoon lak aan hebben en lekker voorpret hebben hoor 
linda2008 schreef:Crines, dat is balen ja!! Hier word vriend-lief mijn enthousiasme ook wel eens zat. En vooral als ik al maanden van te voren begin met stuiteren en namen verzinnen :') gewoon lak aan hebben en lekker voorpret hebben hoor

Al is Sofia wel spaans (of italiaans) waarschijnlijk.
maar hey, ik had op een iets originelere naam gehoopt

het ging te keer net! Venthe was er duidelijk niet blij mee die stond met haar staart te zwiepen, haha arme merrie

) beweegt haar buik ook gewoon sowieso heel hard en ze ademt ook met haar buik dus beweging zie ik constant, alleen nooit van het veulen. Volgens mij heb ik een merrie die te onrustig is met haar buik om het veulen überhaupt te kunnen zien 
(merrie staat niet thuis dus ik zie haar niet voor het slapengaan). Dusja die kleine is echt letterlijk altijd het laatste waar ik aan denk voor het slapengaan

Maar ik hoop toch koppig verder op een vos merrietje

) wintervacht, dus subtiele schopjes zijn niet eens te zien.