Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tooske schreef:Leuk hoor draakje om ze zo in de gaten te houden.
@Roos wat een moppie zeg!
Wie hebben er hier de S.O.S kit van Pavo aangeschaft? Heb mijn kraambox al aardig gevuld maar twijfel daarover mocht er iets niet goed gaan dan heb je wel gelijk alles bij de hand als je s'nachts of in het weekend moet gaan tobben is ook zo wat. Of heeft iemand er toevallig nog 1 die hij weg doet?
Tooske schreef:Wie hebben er hier de S.O.S kit van Pavo aangeschaft? Heb mijn kraambox al aardig gevuld maar twijfel daarover mocht er iets niet goed gaan dan heb je wel gelijk alles bij de hand als je s'nachts of in het weekend moet gaan tobben is ook zo wat. Of heeft iemand er toevallig nog 1 die hij weg doet?
Roos_Doos schreef:Bonnieaw schreef:Cas gefeliciteerd met jullie baby ondanks de spanning die het nog met zich mee zal brengen. Heel veel sterkte en zo te horen is het een vechtertje!
Roos wat een toepasselijke naam! En mooi ook! Van welke stal komt jouw merrie trouwens? Zijn niet zoveel fokkers in Broek
ze is geboren in luttenberg bij fam kortstee, ik heb haar van de persoon gekocht die haar bij de fokker vandaan had. die had een weiland in broek