Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
onley schreef:magic ze heeft hier altijd in een gemngde groep gestaan en enorm veel geleerd ik wil zelf geen veulen hebben wat dan schuw word als je zo weg zet om het zo even te zeggen.
maar kunnen de merrie's dan spontaan weer melk gaan geven na het spenen?
Cynthia82 schreef:Ti beet mij gisteren ook, S_I, terwijl we buiten aan het wandelen waren en flink hard ook. Uiteraard toen er mensen langsliepen en toch heb ik hem een flinke tik verkocht!
Dathij zijn moeder nou hele dagen door kan bijten en zij niets doet, moet zij weten, maar niet bij mij
Het verharen kan ineens snel gaan, hoor. Ze beginnen op een dag en dan is het ook zo gebeurd.. Tenminste, dat kan...
Ik zit ook een beetje met een opfok-dilemma. Ik heb een leuke plek voor Ti gevonden, maar ik mag hem daar niet uit de kudde halen (en dat mag bijna nergens).
Nu wandel ik bijna iedere dag met hem, poetsen, knuffelen en dan zal er veel meer afstand tussen ons zijn.
Ik ga hem dan zo missen.. Dat wil ik echt niet.
Ik ben nu dus ook op zoek naar een plekje waar hij kan opgroeien met jonge en wat oudere paarden. In de zomer 24/7 buiten en in de winter het liefst minimaal 5 uur per dag buiten en binnen in een loopstal. Maar waar ik hem ook mee kan nemen voor een wandeling af en toe.
Dus mocht iemand nog iets weten...
onley schreef:zou het wel dom vinden als je je eigen paard niet even uit de groep zou mogen halen hoor om te poetsen en een stukje te wandelen als je gaat kijken.