Gefeliciteerd janneke en kelly!!Ik wil ook!! Zal straks wel horen of dat ze het stiekem heeft gedaan haha.. Maja nu word het mooi weer, dus misschien wacht ze daar wel op
grapje en kelly gefeliciteerd!kelly; ik vind juwel supreme wel een stoere naam!en weer 2 merrieveulens! gaat echt goed zo dit jaar...
ja klopt gisteren avond toen ze geboren was, was ze heel donkerbruin en nu meer grijsachtig.dus heb eigenlijk geen idee zwart kan ze dus al niet zijn
Voor iedereen die benieuwd is hier een paar foto's van ons merrietje Rhannoir Jewel Supreme.juist na de geboorteen deze morgen was nog een beetje donker:ga zo meteen een topic maken met de andere foto's.
mij lijkt ze wel zwart?wel een zeer knap veulen hoor!edit; ik zie in je goktopic dat de hengst ook al eerder zwart gegeven heeft..kan dus idd wel zwart zijn.dit is dus de papa
ik heb er echt geen idee van welke kleur ze zal krijgen misschien dat ik het straks in de zon nog beter zie.
Wat een mooie dame.. kleur zou ik echt niet weten..Ik ga snel werken.. wilde persee foto's zien maar nu moet ik toch echt gaan
Eventueel wel dat ze zwart is maar moest ze dan gisterenavond al niet grijs zijn?We zullen wel zien wat het straks of morgen geeft
Wat een knapperd, en lekker stevig ook.Het is moeilijk te zien met die schemerfoto's, het zou goed wel eens zwart of smokey black kunnen zijn.
Kelly en Grapje gefeliciteerd!!Kelly, tis een flink veulen! Die loopt niet ff zo onder mams door..Grapje, nog even je tekst onderaan aanvullen met een mooie naam!
Heeft ze gisteren wel een paar keer gedaan zo hup onder mama door.Lady zal ook gedacht hebben van waar ben jij mee bezig